خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: در موضوع سوریه و عراق دولت ترکیه به علت قدرت طلبی روز افزون دخالت های بیجایی در این کشور ها داشت و نیز با نادیده گرفتن واقعیات منطقه دستی نیز در آموزش و تجهیز گروهک تروریستی داعش داشته که امروز می بینیم همه این آتش ها دامن خود ترکیه را گرفته است.
کد خبر: ۸۸۰۱۴۰۱
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص حملات تروریستی در ترکیه و کشته شدن بیش از35 تن بر اثر حملات تروریستی صبه امروز(یکشنبه ) اظهار کرد: متاسفانه سرت حکومتی ترکیه با استفاده از سیاست و خط مشی های غلط خود را در محلکه ای قرار داده اند که ماه ها است کشورشان را تحت تاثیر قرار داده است.

وی ادامه داد: در موضوع سوریه و عراق دولت ترکیه به علت قدرت طلبی روز افزون دخالت های بیجایی در این کشور ها داشت و نیز با نادیده گرفتن واقعیات منطقه دستی نیز در آموزش و تجهیز گروهک تروریستی داعش داشته که امروز می بینیم همه این آتش ها دامن خود ترکیه را گرفته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف قزوین توضیح داد: روزگاری ترکیه رو در روی دولت سوریه قرار گرفت و سبب شد که این ملت آلام بیشتری را تجربه کنند، ترکیه مامن سران فتنه گر در سایر کشور ها شده بود و امروز شاهد هستیم که سنگ پرتابی ترکیه به سمت خودش بازگشته است.

معبودی اذعان کرد: روشن است تا زمانی که ترکیه سیاست های خود را تغییر ندهد مشکلات دامنه دار این کشور ادامه دارد، مگر آنکه به اشتباه خود واقف شده و دست از تربیت تروریست ها برداند، به مردم خود اعتراف کنند که اشتباه کرده اند  تا  با دیگر همراهی مردم خود را به دست آورند.

این مقام مسئول تنها راه حل برون رفت ترکیه از شرایط نا امنی دست بر داشتن این رژیم از حمایت تروریست های داعشی دانست و عنوان کرد: ترکیه باید مرز های خود را به روی گروهک های تروریستی ببندد و دست از تجهیز آنان بردارد، تنها در این صورت می تواند وقایع داخلی خود را کنترل کند و وضعیت نا امن کشورش را دگرگون سازد.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها