خبرهای داغ:
تجربه نگار برتر سپاه پاسداران:

اقتدار نظامی به مراتب سخت تر از اقتدار اقتصادی است/ ای کاش به سپاه ماموریت اقتصاد مقاومتی فراتر از قرارگاه خاتم داده می شد

تجربه نگار برتر سپاه پاسداران گفت: دولتمردان در زمینه اقتصاد مقاومتی و اجرای فرمان رهبری در این خصوص ضعف دارند و باید این کار را به گفتمان و بعد به عمل تبدیل کنند.
کد خبر: ۸۸۰۱۳۵۷
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آقای محمود رضا بخشی به عنوان تجربه نگار برتر سال 95 در سطح سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتخاب شد.

مراسم تجلیل در جشنواره امام علی(ع) دانش پژوهش نیروهای مسلح با میزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در 29 آذرماه سال جاری در تهران برگزار شد.

 بخشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: طبق دستور مقام معظم رهبری تجربه نگاری سه سال است در سپاه سابقه دارد و معاونت مستقلی است.

وی عنوان کرد: تجربیاتی که پاسداران در طول سالیان خدمت دارند اعم از تجربیات سیاسی، امنیتی، اقتصادمقاومتی، فرهنگی، پشتیبانی یا تدارکاتی روی کاغذ می نویسند.

تجربه نگار برتر سپاه افزود: اشکالی که ایرانی ها دارند این است که کار زیاد انجام می دهند اما آنها را مکتوب و منتشر نمی کنند.

وی خاطرنشان کرد: در مدت دو سال کار پژوهشی بالغ بر 340 مورد تجربه در همه زمینه ها نگارش کردم که اینها بعد از جمع بندی در مرکز دانش پژوهش نیروهای مسلح کشور برگزیده و حائز رتبه اول شد.

بخشی ادامه داد: در یک سال و نیم حضور در دفاع مقدس تجربیات بسیار ارزشمندی کسب کردم . تجربه نگاری بهترین کاری بود که سپاه انجام داد چون سپاه همیشه خط شکن است .

وی اظهار داشت: خودباوری ، خوداتکایی و کار و تلاش شبانه روزی باعث شده که نیروهای مسلح ما یکه تاز عالم شوند و این موفقیت ها به خواست خود انسان ها میسر می شود .

تجربه نگار برتر سپاه تصریح کرد: دولتمردان در زمینه اقتصاد مقاومتی و اجرای فرمان رهبری در این خصوص ضعف دارند و باید این کار را به گفتمان و بعد به عمل تبدیل کنند.

وی اضافه کرد: امروز دشمن از جنگ سخت نا امید است و با تمام توان در جنگ نرم برعلیه انقلاب اسلامی کار می کند.

این پیشکسوت بسیجی ادامه داد: ما با توان نظامی بالا در منطقه حرف اول را می زنیم. در صورتی که اقتدار نظامی به مراتب سخت تر از اقتدار اقتصادی است.

وی عنوان کرد: ژاپن یکی از ایالت های آمریکاست که اقتصادی فوق العاده پویا دارد اما اقتدار نظامی ندارد و هرچه آمریکایی ها برای آنان حکم کنند اجرا می کنند.

تجربه نگار برتر سپاه تاکید کرد: تنها راه بدست آوردن اقتدار اقتصادی اجرای اقتصادمقاومتی است.

وی متذکر شد: بدعهدی دشمنان را مگر امروز فهمیدید! آنها 37 سال بلکه 200 سال است که بدعهد هستند اما دوستان ما ساده اندیش اند.

بخشی با بیان اینکه دولتمردان در زمینه اقتصادمقاومتی باید به خودباوری برسند گفت: ای کاش به سپاه ماموریت های اقتصادمقاومتی را فراتر از قرارگاه خاتم الانبیاء می دادند.

وی با بیان اینکه در ادارات و سازمان های غیر نظامی نیز تجربه نگاری جایگاه ارزشمندی دارد افزود: برای انتقال تجربیات به جوانان و یافتن ایده و راهکار می توان مجموعه ای از تجارب تمام نیروها استفاده کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها