مصطفی برزگر
معاون هماهنگ کننده سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام/
بسیج،یک تفرک است ، تفکری که امروز واژه های جهانی سازی را به چالش کشانده و راههای پر از امید را به روی انسانها باز، و حرکتی جدید برا دست یابی به قله های پیشرفت آغاز کرده است.
کد خبر: ۸۸۰۱۳۲۳
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج،"سرهنگ شاه کرمی"معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام،در چهارمین جشنواره خلاقیت ها و ابتکارات پایگاههای مقاومت بسیج مساجد و محلات،گفت: بسیج  دو تا خصوصیت بسیار مهم دارد محصور نبودن و پویا بودن،اگر ما در زمینه شکوفایی استعدادها و خلاقیت ها به طرح ها محدودی اکتفا کنیم قطعا راه به جایی نخواهیم برد.

وی بیان کرد: بسیج،یک تفرک است ، تفکری که امروز واژه های جهانی  سازی را به چالش کشانده و راههای پر از امید را به روی انسانها باز، و حرکتی جدید برا دست یابی به قله های پیشرفت آغاز کرده است .

سرهنگ شاه کرمی عنوان کرد: امروز دنیا به تفکرات بسیج به عنوان یک راه گشا نگاه می کند و این تفکرات در کشورهای در حال جنگ منطقه جواب داد و آنها را در رسیدن به اهدافشان یاری کرد.

 معاون هماهنگ کننده سپاه امیر المومنین(ع) اظهار کرد:  ما باید به طرح های محدود و اندک اکتفا نکنیم و فکرمان باید جهانی باشد و جهانیان از ما یاد بگیرند و تفکر بسیجی را سر لوحه خود قرار دهند

وی،با شاره به نقش بسیج در متحد کردن مردم گفت: اگر امروز در کشور های در حال جنگ منطقه ،هزاران نفر به فرمان یک مرجع تقلید برای مقابله با تروریست ها و دشمنان اسلام هم پیمان می شوند نتیجه تفکربسیج است.

سرهنگ شاه کرمی در ادامه بیان کرد: تفکر بسیجی باید محصور نماند و پویا باشد و تنها راه عبور از موانع و مشکلات از جمله مشکلات اقتصادی که امروز در جامعه وجود دارد،تفکر بسیج یا همان اقتصاد مقاومتی است.

ارسال نظرات