خبرهای داغ:

سومین جلسه شورای اندیشه ورز گروه های جهادی دانشگاه های استان قم برگزار شد

معاونت سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان قم گفت: این شورا از تارخ7 مهر ماه شروع به فعالیت نموده است، که با فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل این شورا ها در مجموعه های بسیج، نیرو و قدرت دو چندان گرفت و امروز در سالروز یوم الله نهم دی، سومین جلسه آن برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۱۲۸۳
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
سومین جلسه  شورای اندیشه ورز گروه های جهادی دانشگاه های استان قم برگزار شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، معاونت سازندگی و کارآمد سازی بسیج دانشجویی استان قم گفت: این شورا از تارخ7 مهر ماه سال جاری شروع به فعالیت نموده است، که با فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل این شورا ها در مجموعه های بسیج، نیرو و قدرت دو چندان گرفت و امروز در سالروز یوم الله نهم دی، سومین جلسه آن برگزار گردید.

محمد عموعبداللهی از حضور اکثر مسئولین گروه های جهادی این ناحیه اعلام خرسندی نمود و گفت: موضوعات مطرح در این جلسات با پیشنهاد خود اعضا، به بحث و بررسی در مورد آن پرداخته شده و در نهایت به مصوباتی در موضوعات مطرح شده می انجامد، که این مصوبات جهت اطلاع و بهره برداری به مسئولین مربوطه ارائه می گردد.

وی در پایان عنوان کرد که: این جلسه با حضور خواهران  وبرادران در محل ناحیه دانشجویی با موضوع شرح وظایف کارگروه فرهنگی گروه جهادی،  برگزار و در نهایت به تصویب 6 مصوبه کاری انجام پذیرفت.
سومین جلسه  شورای اندیشه ورز گروه های جهادی دانشگاه های استان قم برگزار شد
ارسال نظرات
آخرین اخبار