خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا گفت: وقتی امر به معروف و نهی از منکر ادامه پیدا کرد خیلی از ناهنجاری‌های سیاسی و مشکلات مادی مردم حل خواهد شد، خیلی از سوء مدیریت ها منکر هستند که بعنوان یک موضوع همگانی و فراگیر مطرح می شود.
کد خبر: ۸۸۰۱۲۲۰
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱

حجت الاسلام ابوالقاسم رحیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: هر آنچه در آیات قرآنی و بیان ائمه اطهار از اهمیت امر بمعروف به میان آمده است قطعا نیاز های جامعه اسلامی سالم است که اگر به نقطه عمل برسد قطعا مقدمه‌ پیشرفت جامعه است.

رحیمی ادامه داد: وقتی امر به معروف و نهی از منکر ادامه پیدا کرد خیلی از ناهنجاری‌های سیاسی  و مشکلات مادی مردم حل خواهد شد، خیلی از سوء مدیریت ها منکر هستند که بعنوان یک موضوع  همگانی و فراگیر مطرح می شود.

وی در خصوص  موضوع فیش های نجومی بیان کرد: می‌شود گفت که حقوق های نجومی هم یک نوع اختلاس است، هر نوع حق و حقوقی که سهم ما نیست و یا بیشتر از حق الزحمه ما است و ما از آن استفاده و یا به نوعی سوء استفاده می‌کنیم همه‌ این‌ها بعنوان یک منکر است.

در بحث امر به معروف و نهی از منکر عموم مردم یک وظیفه دارند ولی خیلی از رفع منکرات وظیفه حاکمیت است که امروز بحث برخورد با فیش های نجومی طبق قانون اسلامی بخشی از این موضوع محسوب می شود و همه سران وظیفه دارند به آن رسیدگی کنند.

این مسئول اذعان کرد: ارائه لیست نجومی بگیران و بررسی آنها و استرداد وجوه به ناحق گرفته شده مسائلی است که باید به آنها رسیدگی شودا انتظار مردم از مسئولین و قانون رسدگی در اولین فرصت است، در حالی که تا کنون اقدام قابل تاملی صورت نگرفته است.

حجت الاسلام  ابوالقاسم  رحیمی  در ادامه این گفتگو  تصریح کرد: این فیش های نجومی ضایعه ای بزرگ به دنبال دارد چرا که ذهنیت مردم را نسبت به نظام و مسئولین بدبین و مسموم می‌کند.

وی افزود: این مسئله برای کسانی که متدین و دلسوز هستند و با وجدان آگاه کار می‌کنند ضرر رسان است، گویی خشک و تر با هم بسوزند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا در پایان یادآور شد: کسانی که در ایجاد این بدبینی شریک شدند در گرفتن این حقوق ها هم سهم می‌برند، در غیر این صورت همه می دانند که مشکلات به این شکل تنها با تذکر رفع نمی شود بلکه نیاز به پیگیری دلسوزانه و آگاهانه دارد.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها