44 میلیارد تومان از بدهی بیمه سلامت به دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در قالب اوراق قرضه و نقد پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۸۰۱۱۸۶
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان گفت: با تامین منابع صورت گرفته بخشی از بدهی بیمه سلامت به دانشگاه علوم پزشکی پرداخت شده است.

مجید صادقی با اشاره به اینکه 44 میلیارد تومان از بدهی بیمه سلامت به دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در قالب اوراق قرضه و نقد پرداخت شده است، افزود: در واقع مبلغ پرداخت شده برابر با بدهی این بیمه تا پایان فروردین ماه امسال است.

مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان گفت: همه مطالبات بخش خصوصی نیز شامل آزمایشگاه‌ها، پزشکان خصوصی و پرتو پزشکی نیز تا پایان خرداد ماه امسال پرداخت می‌شود.

صادقی ادامه داد: همچنین مطالبات داروخانه‌ها نیز تا پایان امسال پرداخت و تسویه شده است.

وی با اشاره به اینکه در کل کشور 40 هزار میلیارد ریال آماده پرداخت است، اضافه کرد: خوشبختانه روند پرداخت مطالبات در کشور خوب است و نگرانی‌ها در این بخش برطرف شده است.

مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان تصریح کرد: امیدواریم با تامین منابع بدهی‌های بیمه سلامت به علوم پزشکی در سال جاری نیز پرداخت شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 630 هزار نفر از جمعیت یک میلیون و 15 هزار نفری استان زنجان زیرپوشش بیمه سلامت هستند، اضافه کرد: بحث بر این است که تقریبا 7 درصد از مردم در کشور دارای چند دفترچه هستند.

مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان گفت: چند دفترچه بودن مردم و هم پوشانی بیمه‌ای در این بخش دارای علل مختلفی است که به دنبال پایش در این زمینه هستیم.

ارسال نظرات