خبرهای داغ:
وقتي وزير مسكن در دولت يازدهم طرح مسكن مهر را مزخرف خواند و از مسكن تامين اجتماعي و كارگران صحبت به ميان آورد جرقه هايي در دل برخي از مردم زده شد كه به زودي وضعيت نابسامان مستضعفان و بي خانمان ها با تدبير دولت اميد بهتر از قبل خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۰۱۱۷۲
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مسكن مهر  يكي از طرح هايي بود كه توسط دولت نهم و دهم به اجرا درآمد و انتقادات متعددي به اين طرح شد، انتظار مردم از منتقدين مسكن مهر اين بود وقتي طرحي را مزخرف مي دانند بهتر از آن را جايگزين كنند تا بخشي از مشكلات مستضعفين رفع گردد.

وقتي وزير مسكن در دولت يازدهم طرح مسكن مهر را مزخرف خواند و از مسكن تامين اجتماعي و كارگران صحبت به ميان آورد جرقه هايي در دل برخي از مردم زده شد كه به زودي وضعيت نابسامان مستضعفان و بي خانمان ها با تدبير دولت اميد بهتر از قبل خواهد شد.

اما پس از مدتي همگان متوجه شدند كه اين طرح  براي شعار و سياه نمايي در مورد دولت گذشته به عنوان رقيب احتمالي مطرح است، طيف عظيمي از دولت مردان و در راس آنها وزير مسكن كه منتقد سر سخت مسكن مهر بودند جز مرفهين جامعه هستند و با توجه به سطح رفاه و زندگي كه دارند زندگي در مسكن مهر برايشان تمسخر آميز است.

اما واقعه از آنجا شروع شد كه تصاويري از مستضعفين  در فضاي مجازي و تلويزيون منتشر شد كه در گورهاي پيش ساخته  زندگي مي كردند و يا خانواده اي كه در لوله هاي فاضلاب  براي زنده ماندن پناه گرفتند.

در اين رنج نامه كه فيش هاي نجومي و اختلاس هاي ميلياردي  اتفاق مي افتد  و مرفهين بي درد ذخاير و امانتدار انقلاب مي‌شوند، چقدر خوب بود كه آقاي وزير، چند باب منزل مسكوني از همان مسكن مهر  مزخرف  مورد نظرشان را  به كساني مي دادند كه امروز براي زندگي قبرستان مهر را انتخاب كرده اند تا همسايه مردگان شوند.

در حكومت اسلامي نبايد كاخ هاي سبز اموي بر پا كرد و  ميلياردها تومان از اموال بيت المال را به جيب كساني ريخت كه جز بدنامي و بدبختي خيري براي انقلاب نداشتند.

اگر مرد مسلمان بميرد رواست كه عده اي از شكم سيري عليه انقلاب طغيان مي كنند و پا برهنگاني كه در بحران ها مدافعان راستين انقلاب بودند در غفلت مسئولان ميلي در قبرستان و گورستان زندگي كنند.

رهبر انقلاب فرياد هاي پيامبر گونه براي مبارزه با فساد سر مي‌دهند اما عده اي در خواب غفلت  براي اختلاس ها و غارتگران بيت المال عناوين قانوني مي تراشند.

چه اتفاقي افتاده است كه رهبر انقلاب بايد از خود براي فيش هاي حقوقي هزينه كند تا عده اي  بيدار شوند!

جاي تاسف است كه در بحث فيش هاي نجومي  عملكرد دولت مخالف خواست رهبري است، اگر رهبر انقلاب به عنوان نائب امام عصر  فيش هاي حقوقي را خيانت مي داند و لزوم برخورد با آنها را بار ها اعلام عمومي كردند بايد  ديد چه كساني هستند به فتواي شرعي رهبر انقلاب  بي تفاوت هستند؟

واقعا هر انسان آزاده اي متاثر مي شود و عرق شرمساري بر چهره انسان مي نشيند مستضغفيني  در زير سايه مديريت برخي ها به جاي مسكن مهر بايد در قبرستان زندگي كنند چرا كه آقايان فقط تمسخر كنند هر كاري كه خلاف خواسته اشرافيون بي درد  انجام شده باشد.

فقر مادر همه بدي ها است، افرادي در جامعه هستند كه نگاه اشرافي گري به جامعه دارند و فهمشان از ارزش ها به گونه اي است كه ضد ارزش ها برايشان جايگزين خوبي ها مي شود. هنگامي كه دستور مبارزه با فقر داده مي شود عده اي بر خورد با فقرا را در دستور كار قرار مي دهند، وقتي  رهبر بزرگوار انقلاب امام خامنه اي دستور شرعي و حكومتي براي  اقتصاد مقاومتي صادر مي كنند عده اي رياضت اقتصادي را به مردم تحميل مي كنند.

چرا در قوانيني كه مطرح مي شود حرفي از مستضعفين و عدالت در آن مطرح نيست؟ مگر در قانون اساسي تحصيل، مسكن، ازدواج آسان، امنيت از وظايف اصلي دولت ها نيست؟ چرا عده اي تا به امروز پاسخگوي گورخواب ها و قبرستان نشين ها و كارتن خواب ها نبودند؟

خدا از پيدا و پنهان حيطه مسئوليت ها از ما سوال خواهد كرد، اگر بي خانماني پيدا شود وزير مسكن در قيامت بايد پاسخگو باشد!

اگر بيماري از نداري مرگ را در آغوش بكشد وزيري كه حقوق 800 ميليوني را تاييد مي كند بايد پاسخگو باشد!

اگر بي سوادي پيدا شود و جواني با استعداد تمام به خاطر فقر نتواند به دانشگاه برود وزير آموزش و پرورش و آموزش عالي بايد جواب خدا را بدهند.

چرا ملتي كه بر روي عظيم ترين ذخاير دنيا نشسته است  با نگاه اشرافيگري  گرفتار شكاف طبقاتي شده است؟

1002/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها