مدیر مسؤول روزنامه کیهان گفت: برجام سایه جنگ را از کشور دور نکرده بلکه مدافعان حرم سایه جنگ را از کشور دور کردند.
کد خبر: ۸۸۰۱۱۶۶
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسین شریعتمداری  به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی در مسجد جامع گلوگاه اظهار کرد: در جنگ صفین از نیزه فریب، زخم خوردیم زیرا عده‌ای قرآن‌های بر سر نیزه را دیدند اما قرآن ناطق را در میانه میدان تنها گذاشتند و کار تمام شده را به درازا کشاندند.

وی افزود: توطئه‌ها و نیرنگ‌های تاریخ در حال تکرار شدن است و بازیگران عوض شده‌اند، این داستان پرحادثه از زمانی شروع شده که اسلام ناب بر کرسی حاکمیت نشسته است.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان خاطرنشان کرد: درگیری ما با نظام سلطه که آمریکا در راس آن است یک درگیری ماهوی است، تا زمانی که ما در حاکمیت از اسلام ناب تبعیت کنیم با دشمن درگیری داریم چون اسلام ناب ظلم‌ستیز است و به طور طبیعی نظام متخاسم سلطه را در مقابل می‌بینیم.

شریعتمداری تصریح کرد: درگیری ما موقعی تمام می‌شود که یکی از این دو طرف تغییر موضع دهند، یا نظام سلطه دست از خوی استکباری بر دارد یا ما از اسلام دست بکشیم.

وی افزود: جنگ با نظام سلطه بعد از قطعنامه در سال ۱۳۶۷ تمام نشده است بلکه میدان جنگ عوض شده اما اصل درگیری پا برجا است، ما از اولین صبح پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره با دشمن درگیر هستیم.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان خطاب به کسانی که تصور می‌کنند انقلاب در مسیر حرکت خود رنگ باخته است، گفت: اگر این چنین است پس چرا روز به روز دشمنی‌ها علیه انقلاب بیشتر می‌شود؟

شریعمتداری ادامه داد: در فتنه آمریکایی، اسراییلی ۸۸ این چنین نبود که طرفین قضیه دو حزب یا جناح باشند بلکه یک طرف اسلام و انقلاب بود و طرف دیگر ضد انقلاب بودند.

وی بر لزوم روشن‌سازی قضایای فتنه ۸۸ تاکید کرد و گفت: باید همگی با درس فتنه ۸۸ آشنا شویم، سران فتنه مرده‌اند اما عاملان اصلی فتنه که آمریکا و انگلیس و اسراییل هستند هنوز وجود دارند به همین خاطر باید از فتنه گفت.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان تاکید کرد: از حدود ۱۵ سال قبل تعدادی از کارشناسان برجسته مراکز اطلاعاتی آمریکا و انگلیس و اسراییل در پوشش آکادمیک با افرادی که قرار بود در فتنه ۸۸ نقش‌آفرینی کنند ارتباط گرفتند.

شریعتمداری تصریح کرد: عاملان خارجی فتنه در پی این بودند که یک شخصیت شناخته شده موضوع تقلب در انتخابات را مطرح کنند زیرا کودتاهای مخملی انتخابات محور هستند که در آذر ۸۷ هاشمی رفسنجانی احتمال تقلب در انتخابات را مطرح کرد.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه فتنه ۸۸ شبیه نتیجه جنگ احزاب است، هر وقت دیدید که چند جریانی که با هم اختلاف نظر کردند به تابلوی ائتلافشان اعتنا نکنید.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان مطرح کرد: در فتنه ۸۸ عده‌ای ‌از مدعیان اصلاحات، منافقین، کارگزاران، سلطنت‌طلبان و حتی عبدالمالک ریگی آمده بودند که آنها تابلوی دروغین انتخابات را داشتند.

شریعتمداری اضافه کرد: در فتنه ۸۸ انتخابات بهانه بود بلکه اصل نظام نشانه بود، عدهای میگویند ما با فتنهگران نیستیم پس چرا موضع نمیگیرند؟

وی ادامه داد: فتنه ریشه خارجی دارد و تحت مدیریت آمریکا، اسرائیل و انگلیس بود، آنهایی که منکر هستند ادعا کنند، هر موقع بحث فتنه را می‌گوییم برخی می‌گویند اینها را مطرح نکنید.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان گفت: رسانه‌های خارجی روز قبل از انتخابات از انقلاب سبز در روز انتخابات خبر داده بودند، وطن فروشی تنها واژه‌ای است که می‌تواند گویای ماهیت فتنه‌گران باشد.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: باید مراقب و هوشیار باشیم زیرا فتنه به آن شکل قبلی تکرار نمی‌شود، بلکه با نفوذ وارد می‌شوند، حضرت آقا این روزها از نفوذ می‌گویند.

وی افزود: در نفوذ به مراکز تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر چهره‌ها خاکستری است و اگر حریف بتواند به این کانون نفوذ کند محاسبات تغییر می‌کند و در نتیجه موضع‌گیری مسؤولان نیز تغییر می‌کند و این خطرناک ترین نوع نفوذ است.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان تاکید کرد: باور داشته باشید که هرچه فریاد داریم باید بر سر آمریکا باید بکشیم زیرا او دشمن ما است.

شریعتمداری تصریح کرد: عامل نفوذی باید سه ویژگی داشته باشد، سابقه مسؤولیت مهم در نظام داشته باشد و مردم او را به این سابقه بشناسند و به هر علتی از خط اصلی نظام فاصله گرفته باشد، کسی که این ویژگی‌ها را دارد ظرفیت عامل نفوذی دشمن شدن را دارد، اگر نقشه راه را در اختیار داشته باشیم این افراد را تشخیص می‌دهیم.

وی ادامه داد: اصحاب فتنه وطن فروشی کردند و دست به قتل زدند و با دشمنان قسم خورده مردم هم‌پیمان شدند.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان اضافه کرد: گور خوابی نتیجه حقوق نجومی است و موجب شرم است، به خصوص برای اینکه که کسی حقوق نجومی می‌گیرد بسیار شرم‌آور است زیرا کسی که حقوق نجومی می‌گیرد درد مردم را نمی‌فهمد.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: نباید از کنار این قضایا گذشت باید این مطالبات را مطرح کرد، همه می‌گویند اقتصاد فعلی کشور به جایی نمی‌رسد اما عده‌ای اصرار بر آن دارند.

وی بیان کرد: برخی می‌گویند برجام فتح‌الفتوح، بزرگترین دستاورد تاریخ ایران و آفتاب تابان است، سوال ما این است یکی از این دستاوردها را بر شمارید.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان گفت: وقتی بزرگترین دستاورد برجام این است که آمریکا قابل اعتماد نیست، پس چرا عده‌ای اعتماد می‌کنند، چرا برجام ۲ و ۳ و ..؟

شریعتمداری خاطرنشان کرد: برخی می‌گویند مسئله سوریه را با برجام حل کنیم، مگر در برجام چه شد؟ این نگرانی هست که عده‌ای می‌خواهند مردم را در فشار اقتصادی و در تنگنا قرار دهند و راه خروج از تنگنا را سازش مطرح کنند.

وی در پایان گفت: برجام سایه جنگ را از کشور دور نکرده بلکه مدافعان حرم سایه جنگ را از کشور دور کردند
ارسال نظرات
پر بیننده ها