خبرهای داغ:
محمود آبادی ضمن اشاره به برخی شاخص های انقلاب اسلامی ایران گفت: اولین شاخصه انقلاب ما اسلامیت آن است یعنی مردم به خاطر اسلام و معارف اهلبیت علیهم السلام قیام کردند و به خاطر اسلامیت آن تا پای جان ایستادگی می کنند.
کد خبر: ۸۸۰۱۱۵۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ امام جمعه دولت آباد در نماز جمعه این هفته ضمن تشکر از حضور پر رنگ مردم برخوار در مراسم های ۹ دی گفت: یکی از موضوعات مهمی که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند انحراف در نظام و انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین محمودآبادی گفت: به نظر برخی جامعه شناسان انقلاب، انقلاب ها غالباً با شور و شوق مردم شکل می گیرد ولی به همه اهداف اصلی خود نمی رسند، ولی آنچه مهم است وظیفه ای است که هر یک از ما نسبت به حفاظت از انقلاب و نظام اسلامی داریم که خون های زیادی برای تحقق آن به زمین ریخته شده است.

وی ضمن اشاره به برخی شاخص های انقلاب اسلامی ایران گفت: اولین شاخصه انقلاب ما اسلامیت آن است، یعنی مردم به خاطر اسلام و معارف اهلبیت علیهم السلام قیام کردند و به خاطر اسلامیت آن تا پای جان ایستادگی می کنند.

محمود آبادی با اشاره به حوادث فتنه ۸۸ گفت: برخی از فریب خوردگان و فتنه گران در خیابان ها شعار جمهوری ایرانی را به جای جمهوری اسلامی سر می دادند و مردم هم به دلیل عنادشان با اسلام، آنها را طرد کردند.

امام جمعه دولت آباد ضمن اشاره انتخابات پیش رو تأکید کرد: اگر کسی اعتقاد به اسلامیت انقلاب و نظام ندارد باید به حاشیه برود نه آنکه در این مملکت مسئولیت بگیرد.

وی دومین شاخصه انقلاب و جمهوری اسلامی ایران را استقلال برشمرد و افزود: استقلال فرهنگی سیاسی و اقتصادی از شعار های اصلی و اساسی انقلاب ماست ولی گاهی اوقات در رسانه ها و از زبان برخی مسئولان کشور مطالبی شنیده می شود که بوی اعتقاد به وابستگی دارد.

محمودآبادی خاظر نشان کرد: دشمنان با تصویب قوانین بین المللی و ایجاد فشار به نظام ما در صدد هستند استقلال ما را بگیرند و در قالب قانون ما را به کشور های وابسته ملحق کنند.

خطیب نماز جمعه دولت آباد سومین شاخصه اصلی نظام اسلامی ایران را خط و مشی بنیانگذار این نظام حضرت امام خمینی (ره) دانست و افزود: کسانی که امروز به هر بهانه ای با امام و خط فکری و اندیشه او زاویه گرفته اند، در خط نظام و انقلاب اسلامی نیستند.

مسئول قرارگاه فرهنگی برخوار خطاب به مردم و مسوولان کشور گفت: حضرت امام فرمودند: رابطه با آمریکا رابطه گرگ با میش است و آمریکا هیچ وقت از خوی گرگ صفتی خود دست برنمی دارد؛ بنابراین مسئولان این نظام باید طبق فرموده امام راحل هرگونه ارتباط با آمریکا را نفی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها