امام جمعه سرپل ذهاب در مراسم یادواره شهداء:
یادواره شهدای روستای ریزه وند علی اکبر دهستان بشیوه پاطاق باحضور امام جمعه و جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب به همت حوزه مقاومت حضرت ولیعصر(عج) در مسجد این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۱۱۵۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،  حجت الاسلام "جواد فاطمی نسب" درمراسم یادواره شهدای روستای ریزه وند توابع سرپل ذهاب اظهار کرد: "تبعیت از ولی فقیه، دست کشیدن از هواهای نفسانی و تعلقات دنیوی باعث می شود فرهنگ شهادت در جامعه نهادینه شده و راه شهدا تداوم یابد".

وی به ویژگی های شهدای والامقام اشاره کرد و افزود: "در نزد خداوند بالاتر از شهادت هیچ جایگاه و مقامی نیست و به وسیله شهادت انسان سعادتمند می شود و نزد خداوند از اجر و پاداش والایی برخوردار خواهد شد".
امام جمعه شهرستان بیان کرد: "باید با شناخت و بصیرت مشکلات و خطراتی که جامعه و نظام جمهوری اسلامی را تهدید می کند بشناسیم و در مقابل آن بایستیم".
وی تصریح کرد: "دشمن درصدد است با تهاجم فرهنگی ، فرهنگ شهادت،جهاد،شهامت و ایثار شهدا را از بین جوانان و نوجوانان کمرنگ شود و در این میان فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام است ودر نهایت اجر و ثواب برگزاری مراسمات یادواره شهدا در نزد خداوند محفوظ می باشد".
جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: گشهدای مدافع حرم مایه عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی در میان جهانیان هستند و این شهدا ازعذاب روز قیامت و وحشت آن در امان  می مانند".
لازم به ذکر است یادواره شهدای روستای ریزه وند علی اکبر دهستان بشیوه پاطاق باحضور امام جمعه و جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب به همت حوزه مقاومت حضرت ولیعصر(عج) در مسجد این روستا برگزار شد.

انتهای پیام/ج

ارسال نظرات