بهشتی: راه مردم و انقلاب راه حقیقت است و مقام معظم رهبری در نامه ای که به جوانان امریکایی داشتند فرمودند: بدانید این راه روشن است.
کد خبر: ۸۸۰۱۱۴۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، مراسم سخنرانی به مناسبت گرامیداشت سالروزحماسه نه دی درمسجد جامع جضرت رسول اکرم(ص) باحضور سردارحاج حسین بهشتی (مسئول بسیج محلات سازمان بسیج مستضعفین) و فرمانده حوزه ۲۴۱کربلا، فرمانده پایگاه حماسه سازان عاشورا، امام جماعت وهیئت امنامسجد، شهردارناحیه۵، دبیران و مسئول روابط عمومی شورایاری منطقه۱۸، دبیروشورایاران محله خلیج فارس جنوبی برگزار شد.

بهشتی با اشاره به عواملی که درابتدای انقلاب درصدد برهم زدن حرکت انقلابی ایران اسلامی بودند گفت: جان فشانی بسیجیان و مردم درآن دوران باعث وحشت زدگی ضد انقلابیون شد که ثمره آن امنیت کنونی است. جریان های مردمی وتکرار فداکاری و از خود گذشتگی جوانان از اول انقلاب تا حال باعث سرافرازی ایران اسلامی شد. 

وی با اشاره به مراسم وگرامیداشت حماسه ۹دی افزود: در غرب اسرائیل و صهیونیسم جهانی وهم پمانان آنها در منطقه برای نابودی انقلاب اسلامی تلاش می کنند؛ عوامل  فتنه ۸۸ در ایران هم دست نشانده های آنها بودند که چیزی جز شکست نصیبشان نشده است.

مسئول سارمان بسیج مساجد و محلات با اشاره به این مسئله که راه مردم و انقلاب راه حقیقت است تاکید کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به جوانان امریکایی که روزی مثل آتش زیرخاکسترزبانه خواهند کشید بدانید این راه روشن است.

بهشتی مسئله ۹دی را تقابل تفکرکوبنده با تفکرمادی تعریف کرد و ادامه داد: امام خمینی(ره) با این مضمون که ما درجنگ انقلابمان رابه جهانیان ثابت کردیم به ما یاد دادند که که باید در مقابل ظلم و جور ستمکاران ایستاد ما نیز فرزندان آن امام همام هستیم که درفتنه ۸۸ بابصیرت و آگاهی و حضوربه موقع خود درصحنه انقلاب را ثابت و بیمه کردیم.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات درپایان گفت: ما باید با هوشیاری تمام واطاعت از ولایت فقیه توطئهها را خنثی کنیم با این روند است که صلابت انقلاب اسلامی درطول عمر ۴۰ ساله خود همچنانا پا برجاست.

گفتنی است درپایان این مراسم ازمدافع حرم حضرت زینب (س)حاج علیرضا دانا تقدیروتجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات