نهضت روشنگری به مناسبت 9 دی در شهرستان سوادکوه شمالی

حماسه 9 دی در تاریخ انقلاب باقی خواهد ماند/ فتنه گران آمریکا را در موقعیت توطئه علیه ایران قرار دادند

حماسه 9 دی ماه یکی از بیادماندنی ترین روز در تاریخ این انقلاب است و یکی از مهم‌ترین کمک‌هایی که فتنه 88 به استراتژی خصمانه آمریکا علیه ایران کرد این بود که آمریکا را در موقعیت بسیار بهتری برای توطئه‌چینی علیه ایران در سطح بین‌المللی قرار داد.
کد خبر: ۸۸۰۱۱۴۴
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه شمالی در گرامیداشت 9 دی ماه  میثاق امت با ولایت واحد سیاسی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه شمالی جهت بالابردن بینش و بصیرت بسیجیان با استناد به بیانات مقام معظم رهبری که بصیرت را قطب نماي صحیح حرکت در اوضاع اجتماعی پیچیده امروز دانسته اند ، یک دوره نشست و نهضت روشنگری  در روز چهارشنبه مورخه 8/710/1395  با حماسه بزرگ 9 دی ماه 1388 در سطح حوزه های مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه شمالی با سخنرانی هادی سیاسی و کارشناس مسائل سیاسی جناب آقای حمید جعفری، در سه سطح برگزار نمود.
سطح اول نهضت روشنگری در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه شمالی و با حضور پایوران شاغل و بازنشسته و سربازان شهرستان و سطح دوم نهضت روشنگری با همکاری حوزه خواهران حضرت فاطمه زهرا (س) شیرگاه و پایگاه مقاومت بسیج بورخیل و با حضور آحاد بسیجیان و مربیان و متربیان حلقه های صالحین در مسجد بورخیل برگزار گردید. و در پایان نیز، به همت حوزه سید الشهدا (ع) شهرشیرگاه این برنامه در مسجد صاحب الزمان(عج) و با همکاری و حضور گسترده فرماندهان و اعضای شورای پایگاه های مقاومت، برگزار گردید.
در این برنامه  حمید جعفری مسئول تأیید محتوای سپاه کربلا با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی ماه آن را یکی از بیادماندنی ترین روز در تاریخ این انقلاب دانستند و تأکید نمودند: یکی از مهم‌ترین کمک‌هایی که فتنه 88 به استراتژی خصمانه آمریکا علیه ایران کرد این بود که آمریکا را در موقعیت بسیار بهتری برای توطئه‌چینی علیه ایران در سطح بین‌المللی قرار داد. آمریکایی‌ها این فرصت را کاملا مغتنم شمردند و  از آن برای متقاعد کردن بسیاری از کشورهای جهان برای اعمال تحریم‌هایی که برخی از آنها آشکارا ضد انسانی بود، استفاده کردند. هیچ تردیدی وجود ندارد که اگر فتنه 88 به معنای متهم کردن دروغین نظام به تقلب و همچنین اردوکشی غیرقانونی خیابانی رخ نداده بود آمریکا هرگز در موقعیتی قرار نمی‌گرفت که بتواند تحریم‌هایی حتی شبیه به آنچه در قطعنامه 1929 و تحریم‌های یکجانبه آن آمده را علیه ایران اعمال کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها