نشست سیاسی حماسه 9 دی در حوزه امام جعفر صادق (ع) لفور:
کسانی که فتنه‌ی سال 88 را شروع کردند به کار کشور ضربه‌ی سختی زدند، اگر این فتنه نبود، بلاشک کارهای گوناگون کشور بهتر پیش میرفت، انها دشمنان را امیدوار کردند و روحیه دادند به کسانی که علیه نظام اسلامی جبهه‌بندی کرده‌اند و یک جبهه‌ای تشکیل داده‌اند.
کد خبر: ۸۸۰۱۱۳۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومي و تبليغات ناحيه مقاومت بسيج سوادكوه شمالي به مناسبت فرا رسيدن حماسه بزرگ 9 دي ملت ايران در سال 1388 واحد سياسي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سوادكوه شمالي اقدام به برگزاري نشست سیاسی و تبیین و روشنگری در زمینه ابعاد مختلف فتنه سال 88 و حماسه مردم در روز 9 دی با سخنراني برادر حميد جعفري مسئول تأیید محتوای سپاه کربلا و از هاديان سياسي برتر استان مازندران در مسجد ابندان منطقه لفور نموده است.

حميدجعفري کارشناس مسائل سياسي در اين نشست سیاسی  كه با حضور بسیجیان و مربيان حلقه هاي صالحين و فرمانده پایگاه و حوزه امام جعفر صادق (ع) وحوزه خواهران  حضرت فاطمه (س) برگزار گرديد، با اشاره به فتنه 88 اظهار داشتند: کسانی که فتنه‌ی سال 88 را شروع کردند به کار کشور ضربه‌ی سختی زدند. اگر این فتنه نبود، بلاشک کارهای گوناگون کشور بهتر پیش میرفت. اینها دشمنان را امیدوار کردند و روحیه دادند به کسانی که علیه نظام اسلامی جبهه‌بندی کرده‌اند و یک جبهه‌ای تشکیل داده‌اند. جعفری در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت:هرچه انسان در اطراف این قضایا فکر می کند، دست خدای متعال را ، دست قدرت، روح ولایت را، روح حسین بن علی (ع) را می بیند، این کارها کارهایی نیست که با اراده امثال ما ها انجام بگیرد.وی افزود:همانگونه که در ابتدای انقلاب، محرم به کمک این مردم آمد و امام خمینی (ره) فرمود؛ خون بر شمشیر پیروز است، در قضایای 9 دی هم، عاشورا به کمک ملت آمد و حماسه بزرگ و ماندگاری را خلق کرد.

 


ارسال نظرات
پر بیننده ها