آیه الله طبرسی:

نظام مهندسی مازندران در راستای خدمت به جامعه تلاش کند

نظام مهندسی نظامی نوپا، مردمی و مجموعه کاری بوده که در راستای خدمت به جامعه تلاش می‌‌کند.
کد خبر: ۸۸۰۱۱۲۲
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ناظران ساختمان نقش ارزشمندی در ساخت‌وساز دارند که باید نمای شهری در شهر رعایت شود تا با یک سبک و رنگ باشد تا به زیبایی شهر کمک کنند.
 
آیت‌الله نورالله طبرسی در دیدار با اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان مازندران اظهار داشت: نظام مهندسی نظامی نوپا، مردمی و مجموعه کاری بوده که در راستای خدمت به جامعه تلاش می‌‌کند.

وی افزود: در زلزله بم هر ساختمانی که استحکام داشت آسیبی ندید که باید این امر مورد توجه باشد و در احداث ساختمان‌ها به مقاومت و استحکام ساخت‌ها توجه شود.

طبرسی تصریح کرد: مهندسان نظام مهندسی در اجرای وظایف خود مسئولیت‌پذیر باشند و کارها براساس همدلی و انسجام در رفتار و عمل باشد.

وی گفت: فکر و  حرکت در مدیریت‌های نظام مهندسی می‌تواند زیرساخت‌های لازم را برای ساخت و ساز و پیشرفت جامعه فراهم کند.

امام جمعه مرکز استان مازندران افزود: مسئولان فرصت خدمت را از دست ندهند و مردم باید به حقوق شهروندی خود و دیگران احترام بگذارند و نسبت به حقوق هم بی‌تفاوت نباشیم.

طبرسی بیان کرد:  در بحث ساخت زائرسرا نیز نظام مهندسی همکاری خوبی داشت که باید این تعاملات را در جامعه افزایش دهیم.

رئیس سازمان مهندسی ساختمان مازندران نیز در این دیدار گفت: یکی از دغدغه‌های مهم نظام مهندسی رعایت سیمای شهری بوده تا با رعایت کمیسیون ماده 100 اصول ساختمانی را رعایت کنند.

مهران فرصت افزود: مازندران در کشور به عنوان دبیرخانه ملی ایمنی در ساختمان انتخاب شد و تا کنون نیز به 20هزار کارگر ساختمانی آموزش داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها