استاد دانشگاه:

متاسفانه امروز فرماندهان دوران فتنه در حال مديريت در كشور هستند

خبرگزاری بسیج: استاد دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: امروز فرماندهان دوران فتنه در حال مديريت در كشور هستند و متأسفانه از مجلس هم رأي اعتماد مي گيرند.
کد خبر: ۸۸۰۱۰۷۹
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت قرچک،  دكتر اسماعيل صالحي استاد دانشگاه هاي تهران، با يادآوري اينكه دشمن در حال جا انداختن برجام يك، دو و سه است، هشدار داد: هدف از اين تاكتيك و بيان برجام يك، نشست و برخواست با دشمن، هدف از بيان برجام دو معامله با اصول انقلاب و در نهايت هدف از بيان برجام سه به خطر انداختن انقلاب است،

وی در همايش سياسي بسيجيان شهرستان قرچك گفت: جريان نفوذ براي خنثي سازي هرگونه مقاومت و ايستادگي در انقلاب توسط سران استكبار و دو سازمان جاسوسي سيا و موساد شروع به كار كرد.

وي با اشاره به اينكه فتنه گران بعد از انتخابات88 ، هشت ماه در كشور جولان دادند، بيان كرد: عاشورا نقطه پاياني بود بر  فتنه88 ، اين عاشورا بود كه موجب خنثي كردن فتنه شد.

اين كارشناس مسائل سياسي ادامه داد: كاري كه نظام مي خواست با امور پيچيده اطلاعاتي انجام دهد، فتنه گران خودشان انجام دادند و لو رفتند.

وي هتک حرمت روز عاشورا را نقطه تعیین کننده ای در سرنوشت فتنه دانست و تصريح كرد: گویی مردم منتظر بودند تا دلیلی بر حقانیت خود پیدا کنند؛ عاشورا علامتی شفاف و آشکار براي بسياري از تماشاچیان بود تا حقیقت را دریابند و به دنبال آن حرکت کنند و سرانجام با اتحاد، وحدت و همدلی ایرانیان در حماسه 9 دی موجب یاس و نا امیدی دشمنان اسلام و انقلاب شدند.

 

وي اعلام برائت مردم از دشمن را در پي درايت رهبري دانست و افزود: مردم بصیر و ولایت مدار ما به درستی توطئه را تشخیص داده و به موقع عمل کردند و با حضور به هنگام خود در عرصه توانستند این فتنه خائنانه را نقش برآب کنند، اگر درايت رهبري نبود ، سرنوشت فتنه نامعلوم مي ماند.

صالحي تأكيد كرد: به صحنه آمدن مردم در 9 دی نشان داد که مردم دارای بصیرت و تابع ولی فقیه هستند.

وي خاطر نشان كرد: از 2سال قبل از سال88 كه بعضي از مسؤولين در خواب غفلت به سر مي بردند، انقلابيون رنگي در حال يارگيري و نقشه كشي بودند.

اين استاد دانشگاه با طرح پرسشي مبني بر اينكه آيا الان فتنه پايان يافته، ابراز كرد: امروز بايد در برابر عظمت 9دي زانو زد و از حضور با بصيرت مردم درس گرفت، امروز وظايف جوانان در دفاع ملي و انقلاب اسلامي بيشتر شده است.

وي با بيان اينكه دشمن هنوز در حال فعاليت است، هشدار داد: دشمن اين بار نه به شيوه سال88 بلكه با شيوه جديد و با برجام جلو آمده است.

وي با يادآوري اينكه آنها در حال جا انداختن برجام يك، دو و سه هستند، توضيح داد: هدف از اين تاكتيك و بيان برجام يك نشست و برخواست با دشمن، هدف از بيان برجام دو معامله با اصول انقلاب و در نهايت هدف از بيان برجام سه به خطر انداختن انقلاب مي باشد، امروز فرماندهان دوران فتنه در حال مديريت در كشور هستند و متأسفانه از مجلس هم رأي اعتماد مي گيرند.

اين فعال رسانه اي با بيان اينكه دشمن ابتدا درصدد نفوذ اعتقادي و بعد فرهنگي است، خاطر نشان كرد: البته رهبري بارها تذكر و هشدار درباره نفوذ داده اند.

وي اذعان كرد: اگر مراقب نباشيم سال96 مجددا ضرر خواهيم كرد، نبايد غفلت كرد و بايد بصيرت خود را افزايش دهيم.

اين نويسنده كتاب با توضيح اينكه امروز ملت ما بصيرتر از گذشته شده اند، يادآور شد: فتنه88 اگر چه خساراتي را براي كشور به بار آورد اما بي فايده هم نبود؛ اگر چه تهديد بود، اما فرصت هم به دنبال داشت.

وي اضافه كرد: اگر دشمن در حال تدارك فتنه هاي ديگر هست، ملت ما هم بيدار تر و آماده تر شده اند و آماده دفع توطئه ها هستند.

كارشناس مسائل سياسي خاطرنشان كرد: اصول گرايان نجيبانه سال92 پاي انقلاب ايستادند و باعث نشدند تا هزينه هاي انقلاب بالاتر رود.

وي در پايان گفت: در صورت رأي نياوردن روحاني در سال96، انقلاب رنگي به شكل سال88 ديگر قابل تكرار نخواهد بود، وی هشدار داد: انقلاب رنگي سال88 فاز مقدماتي توطئه هاي ديگر است.

 

ارسال نظرات