خبرهای داغ:
رئیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: قیام عمومی مردم در 9 دی قلم بطلانی بر ارتداد به عصر جاهلی بود که مردم بر ارتداد و جاهلیت کشیدند.
کد خبر: ۸۸۰۱۰۴۸
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
حماسه 9 دی خط بطلان بر ارتداد و جاهلیت قبل از اسلام بود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله محسن اراکی به حماسه 9 دی اشاره و اظهار کرد: متاسفانه فتنه سال 88 حرکت ارتدادی و نظیر آنچه که در صدر اسلام اتفاق افتاده و خدا در آیه 54 سوره مائده و آیه 144 سوره آل عمران به آن اشاره کرده، بود.

رئیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بیان داشت: با وجود همه خون‌هایی که ریخته شد و زحمت‌هایی که امت ایران کشید، ممکن است جریان‌هایی در جامعه به وجود آید که بخواهد مردم را به دوران عصر جاهلیت برگرداند.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه فتنه 88 جریان باز برگرداندن به عصر جاهلیت قبل از اسلام بود، اضافه کرد: قیام عمومی مردم در 9 دی قلم  بطلانی بر ارتداد به عصر جاهلی بود که مردم با اتفاق نظر بر ارتداد و جاهلیت کشیدند.

آیت‌الله اراکی افزود: مردم با حرکت خود اثبات کردند راه انقلاب، مسیر بدون برگشت است، در این راه سستی و فریب نیست.

این استاد حوزه اظهار کرد: زمانی که مردم شعار می‌دهند «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» معنای آن این است که ما امت اسلامی و مردم متدین ایران ذلت و ننگ را نمی‌پذیریم، اهل برگشت به دوران قبل از اسلام، اهل خیانت و پیمان شکستن آرمان‌های امام راحل، شهدا ارزش‌های دینی و مذهبی و سستی در مسیر راه بر اثر شدت مشکلات و سختی راه نیستیم.

رئیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با تاکید بر اینکه این راه ادامه دارد و مردم تا آخرین قطره خون پای ارزش‌های دینی و ارکان انقلاب ایستاده‌اند، گفت: مردم با اتفاق‌نظر ثابت کردند در راه آرمان‌ها پایدار هستند و تا رسیدن به نتیجه مطلوب این رزم را ادامه خواهند داد.

آیت‌الله اراکی گفت: در حقیقت با این حرکت مردم، خط مقاومت دوباره زنده شد و امیدواریم به نتیجه مطلوب و کامل برسد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها