خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه شاهد حوزه شهید قربانی قم خبر داد

برگزاری نشست عاشقان ولایت در شهرک شهدا

فرمانده پایگاه شاهد حوزه شهید قربانی قم از برگزاری هیئت عاشقان ولایت به منظور گرامیداشت دهه بصیرت در مسجد موسی بن‌جعفر(ع) شهرک شهدا خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۱۰۴۶
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴

برگزاری نشست عاشقان ولایت در شهرک شهدا

مهدی حاجی قربانی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به فرارسیدن دهه بصیرت اظهار کرد: ۹ دی روز جبهه‌گیری آگاهانه مردم در برابر دشمنان خارجی و سران فتنه بود که در این روز راهپیمایی خودجوش مردم برای دفاع از حریم ولایت و اهل بیت(ع) انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه پایگاه بسیج شاهد حوزه مقاومت شهید قربانی به منظور گرامیداشت دهه بصیرت به فضاسازی فرهنگی در سطح محله اهتمام جدی داشته است، اضافه کرد: نشست عاشقان ولایت حوزه شهید قربانی به منظور بصیرت‌افزایی در میان بسیجیان و آحاد مردم در مسجد موسی بن‌جعفر(ع) شهرک شهدا برگزار شد.

فرمانده پایگاه شاهد حوزه شهید قربانی از شعرخوانی حمیدرضا اسماعیلی در مورد فتنه 88 و سخنرانی منصور حاتمی‌راد کارشناس برجسته سیاسی در نشست عاشقان ولایت یاد کرد و گفت: این برنامه فرهنگی همزمان با 9 دی ماه و با حضور پرشور اهالی شهرک شهدا، بسیجیان، سرگروهان صالحین، فرماندهان حوزه شهید قربانی و جمعی از مسؤولان ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) برگزار شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار