بوشهر_ فعال رسانه‌ای استان بوشهر با بیان اینکه امروز برخی زبان گویای آمریکا هستند،‌ گفت: حماسه 9 دی یادآور رشادت و بصیرت مردم در مقابل فتنه‌گران است.
کد خبر: ۸۸۰۱۰۲۷
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج: مبین شجاعی مقدم اظهار داشت: حماسه 9 دی یادآور رشادت و بصیرت مردم در مقابل فتنه‌گران است که موجب شد همه نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی و کشور را در مسیر اصلی قراردهند.

وی اضافه کرد: دشمنان برای براندازی نظام از رنگ سبز که ریشه در اعتقادات دینی ملت ایران دارد استفاده کردند که خوشبختانه مردم ایران با توجه به نقشه‌های شومی که دشمن داشت بعد از گذشت حدود 8 ماه وارد صحنه شدند و در یک حرکت بصیرتی و جهادی پشت سر ولی امر مسلمین جهان قرار گرفتند.

این فعال رسانه‌ای استان بوشهر افزود: برخی افراد در سال 88 به دلیل استفاده‌های غیر معمول از شبکه‌های ماهواره‌ای که توسط غرب با زبان فارسی مدیریت می‌شد خام حرف‌های دشمن شدند و به صورت کاملا غیر طبیعی در زمین آنها بازی کردند.

وی ادامه داد: با مدیریت امام گونه رهبری، کشور توانست در کمترین زمان به حالت اول برگردد، این در حالی است که برخی از مسؤولین نظام که بازیگران نقش اول دشمن بودند مسیر همراهی دشمن را ادامه دادند.

این فعال رسانه‌ای استان بوشهر تصریح کرد: امروز کسانی که با توان جمهوری اسلامی ایران و خون شهدای هشت سال دفاع مقدس، بر سر قدرت نشسته‌اند همه گذشته را فراموش کرده و به دنبال عملی شدن خواسته‌های دشمنان که همان بردگی است هستند.

شجاعی مقدم با بیان اینکه ملت ایران 9 دی سال 88 را یک حماسه عمیق می‌دانند، ابراز کرد: کسانی که از فتنه 88 به عنوان جنبش اجتماعی یاد می‌کنند افرادی بسیار بزدل و ساده‌اندیش هستند که قدرت تحلیل و حتی اندیشیدن ندارند و همه افکار آنها بر اساس نقشه‌های دشمن است.

وی ادامه داد: افراد بسیاری هستند که از امام (ره) خاطراتی را نقل می‌کنند و خود را ادامه‌دهنده راه شهداء می‌دانند، اما در عمل و موضع‌گیری‌های آنها می‌بینیم که فقط زبان گویای آمریکا، اسرائیل و انگلیس هستند.

این فعال رسانه‌ای استان بوشهر اذعان کرد: مردم استان بوشهر نیز که در سطح کشور با نماد ولایتمداری شناخته شده هستند بار دیگر با حضور با شکوه و تاریخی خود در روز 9 دی به ندای ولی فقیه لبیک گفته و ندای مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آمریکا را در کنار خلیج همیشه فارس سر خواهند داد/انتهای پیام


ارسال نظرات