خبرهای داغ:
تراکتورسازان در فینال جام حذفی؛

سوپر گل محمد نوری، تراکتورسازی را به فینال جام حذفی رساند

از مرحله نیمه نهایی جام حذفی رقابت های جام حذفی فوتبال، امروز از ساعت 14:30 تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان، میهمان ذوب آهن این شهر بود که با شکست 3 بر 2 این تیم، راهیابی بازی نهایی شد.
کد خبر: ۸۸۰۱۰۱۳
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن اصفهان در شرایطی به مصاف هم رفته بودند که دو تیم با قرار گرفتن در رده های دوم و سوم جدول لیگ برتر، انتظار می رفت در جام حذفی نیز بازی خوبی ارائه دهند.

بازی در نیمه نخست از سوی دو تیم پایاپای دنبال می شد که در دقیقه پایانی این نیمه(دقیقه 44)، ضربه احسان پهلوان از پشت محوطه جریمه با برخورد به زمین و اشتباه دروازه بان تراکتورسازی وارد دروازه شد تا میزبان 1 بر صفر بازی را در نیمه نخست از آن خود کند.

نیمه دوم از سوی شاگردان امیر قلعه نویی در تیم تراکتورسازی هجومی آغاز شد تا شاید بتوانند کار را به تساوی بکشانند.

در دقیقه 70، مرتضی تبریزی با دریافت دومین کارت زرد خود در این بازی، از سوی داور بازی(حسین زرگر) اخراج شد تا ذوب آهنی ها 10 نفره بازی را ادامه دهند.

با اخراج بازیکن ذوب آهن بر دامنه حملات تراکتورسازی افزوده شد و با تعویض های که قلعه نویی در جریان بازی داشت، توانست در دقیقه 89، روی ارسال محمد ایرانپوریان و ضربه سر فرزاد حاتمی به گل تساوی بکشد.

در ادامه این بازیکنان ذوب آهن اصفهان بودند که موقعیت های برای گشودن دروازه تراکتورسازی به دست آوردند که به گل منتهی نشدند تا نیمه دوم با تساوی 1 بر 1 دو تیم به پایان رسیده و به وقت های اضافه کشیده شود.

تراکتوری ها با توجه به اخراج یکی از بازیکنان حریف در جریان 90 دقیقه، نیمه نخست اوقات تلف شده را هجومی آغاز کردند.

در دقیقه 93 ، این محمد ابراهیمی بود که با حرکت انفرادی خود از سمت راست دروازه حریف، توانست از مدافع پیش روی خود عبور کرده و با شوت زنی روی پای چپ خود، توپ را به تور دروازه برساند تا نتیجه 2 بر 1، به سود تراکتورسازی تبریز شود.

در نیمه دوم وقت های اضافه و در دقیقه 111، کرار جاسم(بازیکن عراقی تراکتورسازی) روی اعتراض های بچگانه و غیرمنطقی خود، از داور بازی کارت قرمز دریافت کرده و از زمین بازی اخراج شد.

در دقیقه 120 بازی، از سوی داور بازی یک ضربه پنالتی برای ذوب آهنی ها اعلام شد که این ضربه را بنگستون وارد دروازه کرد تا کار به تساوی 2 بر 2 برسد.

در حالی که همه فکر می کردند کار به ضربات پنالتی کشیده می شود، این محمد نوری بود که در دقیقه 121 با سوپرگل خود از پشت محوطه جریمه، توپ را به تور دروازه رشید مظاهری(دروازه بان ذوب آهن) برساند تا ترکتورسازی تبریز نتیجه را 3 بر 2 به سود خود به پایان برساند.

تراکتورسازی تبریز با شکست ذوب آهن اصفهان، حریف نفت تهران در بازی نهایی شد، نفت تهرانی که دیروز توانسته بود دیگر تیم اصفهانی(سپاهان) را شکست دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار