مدیر ورزش همگانی بسیج گفت:اصفهان به مقام قهرمانی دومین جشنواره هنرهای رزمی بسیج همایش اقتدار گرامیداشت حماسه 9 دی رسید.
کد خبر: ۸۸۰۰۹۵۸
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، جواد الیاسی مدیر ورزش همگانی بسیج در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج گفت: دومین جشنواره هنرهای رزمی بسیج همایش اقتدار گرامیداشت حماسه بزرگ 9 دی با حضور26 استان کشور در 3 رشته دفاع شخصی، شنای نظامی و تیراندازی نظامی به مدت یک روز همزمان با 9 دی در تهران برگزار شد.

الیاسی با اشاره به سطح بالای برگزاری مسابقات افزود: در پایان این جشنواره در رشته دفاع شخصی تیم اصفهان به مقام قهرمانی رسید و تیم های استان گلستان و استان مرکزی هم به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند و کاپ تیم اخلاق هم به استان هرمزگان رسید.

مدیر ورزش همگانی بسیج در ادامه با اعلام نتایج رشته شنای نظامی اظهار داشت: در این بخش، امیر حسام دارابی از کرمانشاه اول شد، یاسر ره انجام از کردستان در رده دوم ایستاد و بابک اخیگان از گلستان و سعید سعیدی از البرز رده سوم مشترک را به خودشان اختصاص دادند.

الیاسی درباره نفرات برتر رشته تیراندازی نظامی هم گفت: در این رشته، رضا فخر پور از استان فارس اول شد، احمد شیاسی از کردستان نایب قهرمان شد و مسعود مهدی زاده از استان فارس و شاهرخ امیدی از استان مرکزی به مقام سوم مشترک رسیدند.

ارسال نظرات