مسئول نمایندگی ولی‌فقیه تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: منافقین جدید کسانی هستند که در خفا و عمل از فتنه‌گران حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۰۰۹۱۷
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی نژاد امروز ظهر در نشست قرآنی نور در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر، اظهار داشت: خداوند متعال وعده نصرت و یاری را برای مومنان داده اما در شرایطی که پایبند به آن شرایط بوده و نسبت به آن جامع عمل بپوشانند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از شروط رهایی مردم جهان از دست استکبار جهانی این است که به موقع و با شرایط لازم به سوی خدا حرکت کنند، خاطرنشان کرد: با این شرایطی که برخی از کشورهای اسلامی دارند و در مقابل استکبار سر خم کرده‌اند مردم مظلوم جهان زیر دست و پای زورگویان له خواهند شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه برخی در داخل و عرصه بین‌الملل بر ما خرده می‌گیرند که نباید از مردم مظلوم سوریه و عراق حمایت کنیم، ادامه داد: حمایت از مظلوم در هر زمان و مکانی وظیفه همه ماست.

اعلمی نژاد با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس کشورهای منطقه پشت به ما کردند، گفت: تنها کشوری که در این عرصه با همه نداری از ما حمایت می‌کرد سوریه بود.

وی با تاکید بر اینکه هر کس بخواهد دفاع از ارزش‌ها و مرزها را به کشور خود بیاورد خوار و ذلیل خواهد شد، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم، ایستادگی، مقاومت و دفاع را به کشور بیاوریم امنیت برای هیچ کس نخواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه آقایانی که دم از دین و قرآن و ائمه(ع) می‌زنند در مقابل نسبت به جریانات عراق و سوریه بی‌بصیرتی دارند، گفت: همین افراد در مقابل استکبار سر خم کردند.

اعلمی نزاد با تاکید بر اینکه برخی هنوز در مقابل استکبار خوابند، بیان داشت: کسانی که حماسه 9 دی آفریدند دغده دین، قرآن، امام حسین(ع)، امام زمان(عج) و حضرت زینب(س) داشتند.

وی با تاکید بر اینکه منافقین جدید کسانی هستند که در خفا و عمل از فتنه‌گران و استکبار حمایت می‌کنند، تصریح کرد: مرگ برای کسانی که 3 سال پیش رهبری آمریکا را بر جهان قبول کردند و با جان و دل پذیرفتند کم است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با باین اینکه کسی اداعای دینداری دارد نباید در مقابل دشمن سرتعظیم فرود آورده و التماس کند، افزود: کسانی که بخواهند نسبت به نظام خیانت کنند خداوند آنها را رسوا خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات