خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاین :

پرداخت یارانه، حقوق شهروندی است نه عزای دولت / چرا عده ای از برگزاری یادواره شهدا می ترسند؟

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه قاین گفت : کسانی که حقوق شهروندی را امضاء می کنند و در پشت تریبون اعلام می کنند که ما به وعده های انتخاباتی خود عمل کردیم ، ما می گوییم که حقوق شهروندی این است که حداقل 45 هزارتومان را پرداخت کنید نه اینکه بگویید پرداخت یارانه عزای دولت است.
کد خبر: ۸۸۰۰۹۱۵
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، همایش بصیرنی نه دی به همت ستاد نماز جمعه شهر اسفدن ، پایگاه های بسیج سطح شهر و مشارکت ناحیه سپاه شهرستان قاین با سخنرانی حجت الاسلام ملک آبادی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان قاین وبا حضور امام جمعه اسفدن و خانواده معظم شهداء در مسجد جامع اسفدن برگزار شد .

حجت الاسلام ملک آبادی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان قاین در این همایش به بررسی نظام بین الملل و نوع استعمار و استکباری که در آنها استفاده شده پرداخت و بیان داشت : استعمار بر سه قسم تعریف شده است که اولین نوع آن استعمار کهن غربی می باشد که فرانسه ، انگلیس ، اسپانیا و پرتقال از سردمداران این نوع استعمار می باشند.

وی گفت : در این نوع استعمار قدرت نظامی حرف اول را می زند که به یک منطقه حمله می کنند و بر آنجا حاکم می شوند و منابع آنها را به یغما می برند همانند کاری که انگلیس با کشور هند کرد.

نمایند ولی فقیه در سپاه ناحیه قاینات دومین استعمار را استعمار نوین خواند و گفت : در استعمار نوین یک کشور قدرتمند در یک کشور ضعیف سرمایه گذاری عظیمی انجام می دهد و تمام منابع اقتصادی آن کشور را در دست می گیرد و چرخه اقتصادی آن کشور در دست کشور قدرتمند می افتد.

وی سومین نوع استعمار را استعمار فرا نو ذکر کرد و گفت: در این استعمار ابر قدرت ها با حاکمان و سردمداران حکومت کاری ندارند و مستقیم به سراغ مردم می روند که به نام انقلاب رنگی و یا کودتای مخملی تعبیر شده است .

حجت الاسلام ملک آبادی گفت: استکبار عده قلیلی از مردم را در مقابل حاکمیت قرار می دهد و پشتیبان اینها شبکه های مختلف خارجی و پول هایی است که از این کشور ها سرازیر می شود تا این انقلاب صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران سه مرتبه انقلاب مخملی را تجربه کرده است اظهار داشت : نخستین فتنه در کوی دانشگاه در تاریخ ۱۸/۴/۷۸ اجرا شد. نویسندگان این سناریو به بهانه ی ضرب و شتم دانشجویان تلاش کردند تا مردم را به کف خیابان ها کشانده وعلیه حاکمیت به حرکت درآورند و توسط آنها مطالبات خود را از نظام درخواست کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه قاینات بیان داشت: دومین فتنه تحصن نمایندگان مجلس ششم بود. این تحصن به ظاهر در اعتراض به رد صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان صورت گرفت و نمایندگان متحصن با رسانه ها مصاحبه کرده و بیانیه صادر کردند. اما این کودتاها هر یک به دلایلی به پیروزی نرسید.

وی با بیان اینکه بعد از انتخابات 88 آشوبها، اغتشاشات و اردوکشی های خیابانی به بهانه تقلب در انتخابات کلید خورد و سومین فتنه در ایران رغم خورد افزود:فبل از فتنه 88 عده ای از فتنه گران در خانه ی بزرگانی از این نظام گرد هم جمع شدند و هدفشان را اعلام کردند که به هیچ قیمتی نگذاریم رئیس جمهور فعلی دوباره رای بیاورد.

حجت الاسلام ملک آبادی تقلب در انتخابات وتشکیل کمیته صیانت از آراء را دو پروژه تعریف شده از سوی فتنه عنوان کرد و افزود: هنوز مردم شهر های مختلف کشور در پای صندوق های رای بودند که یکی از کاندیدا ها بلند می شود و اعلام می کند که طبق اطلاعات و اختلاف آرای زیاد،پیروز انتخابات شده است .

وی با بیان این که یکی از کاندیداها از مردم برای حضور در خیابانها دعوت می کند ودراین میان کشورهای فرانسه،آمریکا وایتالیا ار این اغتشاش گران اعلام حمایت کردند ودراین میان اعضای سفارت انگلیس نا شیانه در کف خیابان حضور پیدا می کنندومدعی برگزاری دوباره انتخابات می شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه قاین با اشاره به اینکه فتنه گران به امام حسین (ع) و مراسم عزاداری آن حضرت اهانت کردند، افزود: پس از این اقدام ، مردم بدون اینکه بحث انتخابات و رای دادن به کاندیدایی خاص برای آنها مطرح باشد در راهپیمایی 9 دی به حمایت از انقلاب و نظام برخاسته و همچنین با ولایت و ارزش های الهی پیمان بستند.

وی 9 دی را انقلاب سوم این نظام دانست و اظهار کرد: 9 دی یعنی انقلابی گری یعنی اعلام کردن به دولت مردان که هر جا شما کم آوردید مردم در پای این انقلاب ایستاده اند.

حجت الاسلام ملک آبادی گفت: انقلابی گری را مردم در 9دی معنا کردند به این معنا که هر کجا دولتمردان غفلت نمودند ما وارد میدان می شویم.

وی در ادامه به برخی از مسائل روز اشاره کرد و تصریح کرد: برخلاف تمام وعده هایی که دولت برای رفع مشکلات کشور از طریق برجام داد و ادعا دارند که برجام سایه جنگ را از ما دور کرد بیان داشت: با شکل گیری برجام نه اینکه چرخ زندگی مردم چرخید بلکه تحریم ها دوباره 10سال تمدید شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه قاینات بیان داشت: امروزه کار به جایی رسیده که ما تشکر می کنیم از افرادی که این مشکلات را بوجود آورده اند .

وی با بیان اینکه ظریف صداقت و مردانگی به خرج داده است و اظهار داشته است که من اشتباه کردم به وزیر خارجه آمریکا اعتماد کردم گفت: مگر رهبری بیش از سه سال نیم فریاد نزدند که من به مذاکرات خوش بین نیستم چرا آن موقع گوش ندادید .

حجت الاسلام ملک آبادی گفت : مقام معظم رهبری 15 سال پیش مبارزه با فقر و فساد را از مسئولین مطالبه کردند دولت های گذشته چه اقداماتی انجام داده اند .

وی با بیان اینکه سرچشمه نظام زلال و پاک است عنوان کرد: بعضی از دولتمردان به جای اینکه با فقر و فساد مبارزه کنند برای خوشان سفره پهن کردند .

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه قاینات بیان داشت:کسانی که حقوق شهروندی را امضاء می کنند و در پشت تریبون اعلام می کنند که ما به وعده های انتخاباتی خود عمل کردیم ، ما می گوییم که حقوق شهروندی این است که حداقل 45 هزارتومان را پرداخت کنید نه اینکه بگویید پرداخت یارانه عزای دولت است.

وی با اشاره به اینکه برخی از آقایان صندلی خودشان را به برکت خون شهداء این نظام بدست آورده اند خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز برخی از آقایان بلند می شوند و می گویند که یادواره شهدا برگزار نکنیم چون یادواره ها خروجی خوبی ندارد ولی ما می گوییم که اینها از این یادواره ها می ترسند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها