خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: دشمنان به این نتیجه رسیدند که نمیشود با این مردم جنگ کرد ولی فتنه گرها با تفرقه دربین مردم، مردم را گمراه کردند و یک سال عمر این ملت را هدر دادند، یک سال این ملت را عقب انداختند.
کد خبر: ۸۸۰۰۹۰۵
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت نه دی در بین بسیجیان و مردم شهر شریفیه اظهار کرد: اگر عنایات خداوند متعال نبود انقلاب اسلامی ما با رهبری امام (ره) پیروز نمیشد.

وی ادامه داد: دشمن بارها بعد از انقلاب حیله کرده اما خداوند با عنایاتی که به مردم شریف ایران کرد نگذاشت حیله دشمن صدمه ای به این کشور عزیز بزند.

شاهرخی اذعان کرد: خداوند در فتنه 88 قلوب مومنان را متحد کرد تا در مقابل فتنه گران مقابله کنیم و هیچ وقت نگذاریم نعمت اللهی نه دی فراموش شود .

این مسئول گفت: اگر شکرگزار خدا نباشیم خداوند این انقلاب و این امنیت را از ما میگیرد، در جهان انقلاب های زیادی رخ داده اما پیروز نشده اند اما در سال 57 انقلاب اسلامی با عنایت خداوند متعال پیروز شد.

وی خاطر نشان کردند: یکی از عوامل پیشبرد اهداف هر کشور قانون آن کشور است در حالی که فتنه گران در سال 88 نمی خواستند قانون جاری کشور را بپذیرند.

این مقام مسئول اذهان کرد: بنی صدر فضای دو قطبی را در کشور ایجاد کرد، حضرت امام (ره) گفتند قانون را بپذیرید، شهدای شریف آباد حاصل فتنه هایی هستند که بنی صدر در آن زمان انجام داد، بی توجهی و خیانت ایشان باعث شد جنگ صورت گیرد.

سردار شاهرخی مطرح کرد: فتنه گران 8ماه این ملت را به اشتباه انداختند، گاهی این عاملان انقلابی هم بودند، گناه کسانی که مردم را فریب دادند به گردن فتنه گران است.

وی ادامه داد: دشمنان به این نتیجه رسیدند که نمیشود با این مردم جنگ کرد ولی فتنه گرها با تفرقه دربین مردم، مردم را گمراه کردند و یک سال عمر این ملت را هدر دادند، یک سال این ملت را عقب انداختند.(هرکه سعادت این ملت را میخواهد هیچ گاه سران فتنه را نباید فراموش کند و جشن امروز ما سپاسگزاری از خداست.

شاهرخی بیان کرد: حضرت امام بارها گفتند روی به اشراف گری تجملگرایی نیارید فتنه88، فتنه اشرافیت بر مستضعفین بود خدا نیاورد روزی که مردم ما دولت ما مجلس ما روبه اشرافیت رود.

سردار شاهرخی گفت: ثروتمندان نباید به دولت نفوذ کنند چون هیچ وقت درک مستضعفین نمی کنند.

وی ابراز تاسف کرد: یک جوان برای گرفتن وام ازدواج بارها باید بانک برود، بیاید، هزاران کار را انجام دهند ولی یکسری ها به راحتی 1200میلیارد از پول این مملکت را اختلاس می کنند. وقتی مسوولی می گوید به این سمبل اشرافی علاقه دارم این مسوول به شهدا علاقه ای ندارد.

شاهرخی بیان کرد: 8سال جنگ را بر ما تحمیل کردند به خاطر زمینه ای که خیانت کاران در فضای کشور آماده کردن الحمدالله توطئه دشمنان خنثی شد، بارها تلاش کردند فتنه کنند و به ما ضربه بزند الحمدالله انقلاب ما  به 30سال رسیده است.

این مسئو در ادامه اذعان کرد: پوزه استکبار را به خاک مالیدیم در حلب ،در عراق 3میلیون کشته شدن فرزندان شما با قدرت جلوی این مزدوران  گرفتند تا امنیت ما دچار تزلزل نشود .

فرمانده سپاه صاحب الامر (ع) استان قزوین در پایان گفت: دشمن ما را با دو جبهه کردن در داخل کشور اصلاح طلب واصول گرا را بر جان هم انداخته و دو طابعیتی ها را بر کشور مسلط می کنند.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها