خبرهای داغ:
مسئول اداره هدایت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اختلافات را کنار بگذاریم نه اینکه بگوییم چون اقتصاد ضعیف است بخش نظامی خود را تعطیل کنیم که در این صورت به ذلت کشیده میشویم و نباید بخاطر حزب خود مسایل را نادیده گرفت.
کد خبر: ۸۸۰۰۸۴۲
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حسین عبداللهی فر مسئول اداره هدایت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گردهمایی مردم طبس به مناسبت ۹ دی گفت: درود به شما مردم که همچنان دشمن شناسانه تشخیص میدهید که باید این حماسه را گرامی بدارید.

عبداللهی فر افزود: کسانی امروز نمیتوانند محافل بزرگداشت این روز را ببینند و اعتراض میکنند این مراسم برای چیست؟

وی عنوان کرد: پاسخ منطقی و عقلانی آنها این است که بدانند که ما مانور بصیرت ملت در ۹ دی را همواره ذکر خواهیم کرد و جزء ایام الله میدانیم و ادامه خواهیم داد چرا که شاه کلید و رمز ۹ دی بصیرت بود.

وی ادامه داد: در محافلی که میتوانیم گرد هم می آییم و این غرور ملی را جشن میگیریم.

مسئول اداره هدایت سیاسی سپاه پاسداران تاکید کرد: اگر کسی بصیرت داشت اما از دفاع حق، اقدام نکرد بصیرت ندارد. بصیرت باید به اندازه و به موقع باشد.

وی بیان کرد: بصیرت چراغی نیست که همیشه روشن بماند و نیاز به انرژی دارد باید این جلسات باشد تا بر آگاهی ها افزوده شود و روشنگری شود.

عبداللهی فر گفت: دشمنانی که فکر میکنند هنوز میتوانند موج سواری کنند از ادامه و تداوم بصیرت افزایی در هراس اند و نگرانند.

وی تاکید کرد: اما بدانند اگر دوباره یارگیری و عده ای را تحریک کنید ما در مقابل شما خواهیم ایستاد و همچون شن های طبس بر سر شما خراب خواهیم شد.

مسئول اداره هدایت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت گرامیداشت ۹ دی گفت: جنس و ماهیت ۹ دی از حقایق بود، شما هر سال مراسم عزاداری امام حسین(ع) را میبینید و همه اعتراف میکنید که امسال از سال گذشته پررنگ تر بود چون آن یک حقیقت بود.

وی تاکید کرد: حماسه ۹ دی جنسی از عاشورا داشت، دشمن شناسی، ولایت پذیری، انسجام داخلی، وحدت ملی همه را با هم داشت هر چه از آن فاصله بگیرید پر رنگ تر خواهد شد وابعاد آن روشن تر میشود.

وی با اشاره به پیروزی مجاهدان در حلب گفت: همه شاهد بودیم که جبهه اسلامی به پیروزی معجزه آسای حلب رسیدند و یک اتفاق مهم در صحنه بین المللی افتاد.

عبداللهی فر ادامه داد: پس از شکست دشمنان به فکر تجزیه افتادند اما کور خواندند اگر ما خطا میکردیم و شعار نه غزه نه لبنان را ادامه میدادیم امروز پیروز میدان داعش بود و شهدای مدافعان حرم را از کرمانشاه و همدان می آوردیم.

وی تصریح کرد: اگر در حلب میتوانیم کمرداعش را به خاک بزنیم چرا اجازه بدهیم به مرزهای ما برسند، داعش توانسته سراسر دنیا را ناامن کند اما یک ترقه نتوانسته در ایران بیاندازد.

مسئول اداره هدایت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقض برجام گفت: نکته دیگر پیروزی بزرگی بود که خداوند بر ملت ما ارزانی داشت و آن نقض برجام بود از آن جهت معجزه آسا بود که وقتی پای مذاکره نشستیم میدانستیم که اینها راه خشونت و فشار را انتخاب خواهند کرد.

وی بیان کرد: ما اگر پای مذاکره نمیرفتیم امروز که میخواستیم فینال استکبارستیزی را برگزار کنیم ممکن بود برای بعضی سوال پیش می آمد که چرا آن زمان که نامه مینوشتند که پای مذاکره بیایید نیامدید؟

وی گفت: امروز ما استکبار را با نرمش قهرمانانه جلو کشیدیم تا چهره آن برای همه دنیا مشخص شود و امروز اولین مشکل آمریکاست و دیگر کسی فریب آنها را نخواهد خورد.

عبدالهی فر بیان کرد: چهره استکبار برای ما انگیزه کافی ایجاد کرده، لغو تحریم کمکی به ما نخواهد کرد ما باید یکدل و یکصدا شویم و اولویت ها را ببینیم و برای ورود به مرحله سخت آماده باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از لحاظ نظامی هیچ مشکلی از نظر سخت افزاری نداریم ما برای هر نوع تهدید و هر شرایطی خود را آماده کردیم اما دغدغه ما اقتصاد است که باید به سفره مردم توجه کنیم و همدل شویم و اگر از داخل به مردم توجه نکردیم باید بدانیم نمیتوانیم تصمیم بگیریم.

مسئول اداره هدایت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما باید برای مشکل اقتصادی در پرتو بصیرت یک اراده و عزم مردمی تولید کنیم.

وی تصریح کرد: اشتباهی که مطرح است این است که ما در بخش اقتصادی موفق عمل نکردیم که دلایلی دارد و آن اقتصادی که ما الگو قرار دادیم اقتصاد لیبرال بود که خروجی آن فاصله طبقاتی است یک عده رشد و عده ای فقیر میشوند و بی عدالتی حاکم میشود و همه به فکر سود هستند، ما باید به دنبال قانون اساسی میرفتیم.

وی گفت: اکنون آیا راه حل این است که چون اقتصاد ضعیف است باید بگوییم بخش مسلح را تحریم کنیم؟ امروز همه کارشناسان دنیا میگویند دیگر نمیتوان در مقابل موشک های ایران ایستاد.

عبداللهی فر افزود: بخش اطلاعات آمریکا ۱۷ دلیل بیان کرده که نمی شود به ایران حمله کرد، یکی از آنها این است که نمیدانند گستره جنگ تا چه زمانی دوام میاورد و چه پاسخی را در مقابل دریافت خواهند کرد لذا دست به اختلافات میزنند و فتنه درست میکنند.

وی ابراز داشت: حال که در این زمینه پیشرفت کردیم و قدرت اول نظامی منطقه هستیم باید آن را تعطیل کنیم؟ این فکر غلط است و برخی برای اینکه پیروز انتخابات شوند و به قدرت برسند این کار را میکنند یا میگویند برجام نقض نشده است.

مسئول اداره هدایت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: اختلافات را کنار بگذاریم نه اینکه بگوییم چون اقتصاد ضعیف است بخش نظامی خود را تعطیل کنیم که در این صورت به ذلت کشیده میشویم و نباید بخاطر حزب خود مسایل را نادیده گرفت.

وی هشدار داد: در صورت ضعیف شدن بخش نظامی کشورهای ناچیز برای ما عدد خواهند شد پس اختلافات را کنار بگذاریم، مسایل حاشیه ای درون گروهی بس است، برای رضای خدا متحد شویم و همدل شویم که ان شالله یک اتفاق میمون و مبارک در انتخابات داشته باشیم.

حجت السلام زارع حسینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان طبس در این مراسم گفت: وحدت زمانی محقق میشود که با هم بنشینیم و فکر کنیم و با یک جلسه حل نمی شود.

وی افزود: پیشنهادی به جوانان طبسی دارم که کرسی های آزاد اندیشی را راه بیندازید و از همه جریان های طبس دعوت کنید که در آن شرکت کنند و پاتوق فکر و مناظره و گفتگو راه بیندازید.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان طبس با بیان اینکه که اگر وحدت میخواهیدباید حرفهای دو گروه شنیده شود، گفت: در حوزه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی این مناظرات برگزار شود تا به یک فکر پخته برسیم.

وی ادامه داد: تشکیل پاتوق فکر و اندیشه ماهی دو بار با حضور اصحاب فکر که عقاید گوناگون در طبس دارند دایر شود و در این مجالس مطالب منطقی خود را مطرح کنند.

حسینی یادآور شد: این جلسات ممکن است افت هایی داشته باشد که یک داورانی مانند امام جمعه و حاج اقا حیدرزاده باید باشند که خط قرمز ها رعایت شود.

وی با بیان اینکه کمپین حامیان اتاق فکر در فضای مجازی تشکیل شود افزود: این کرسی های آزاداندیشی موجب وحدت عملی حول فکر و تعقل و دوم شرکت حداکثری در انتخابات خواهد شد و یک حرکت فکری و عملی تشکیل میشود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها