خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: چرا در یک جامعه اسلامی که خود را مقید به برقراری قوانین شرع می داند فقیر هر روز فقیرتر می شود و در مقابل غنی هر روز بر میزان دارایی خود می افزاید!
کد خبر: ۸۸۰۰۸۳۲
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

حجت الاسلام  رضا کاظم‌لو مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص الزلم رسیدگی به موضوع امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: اگر جامعه را به یک باغستانی تشبیه کنیم، در باغ هم گل هست هم خار، باغبان خوب باغبانی است که خارها را از گل تشخیص بدهد و خارهایی که مزاحم رشد و نمو گلها هستند را برطرف کنند.

وی ادامه داد: در جامعه اسلامی هم امر به معروف و نهی از منکر درست به همین شکل است باید در جامعه معروف ها و منکر ها را معرفی کنیم.

کاظم لو بیان کرد: وظیفه ما در جامعه اجتماعی معرفی منکرات و برخورد و مقابله با آنان است، اگر منکرات گفته نشود سپس جای درست و غلط با هم عوض می‌شود یعنی منکرها جای خوبی ها را می گیرند.

این مسئول در خصوص تاثیر امر به معروف و نهی از منکر در جریان حقوق های نجومی و دریافت کنندگان آن اذعان کرد: یکی از بدترین حالات منکر، رانت خواری و حقوق های نجومی است،  چطور میشود یک جوان برای ادامه زندگی خود به هر کاری که بتواند ماهیانه حد اقل درامد را داشته باشد و اولویت ها را رفع کند می گردد و متاسفانه نمی یابد و در مقابل مدیران این جنینی حقوق نجومی دریافت کنند.

وی تصریح کرد: چرا در یک جامعه اسلامی که خود را مقید به برقراری قوانین شرع می داند فقیر هر روز  فقیرتر می شود و در مقابل غنی هر روز بر میزان دارایی خود می افزاید!

کاظم لو در پایان گفت: مقابله با حقوق های نجومی وظیفه همگانی است و در راس آن وظیفه دولت و مجلس است که اجرای عدالت کنند، در همین راستا فرماندهان قوا، قوه مقننه و برخورد قضائی باید دست بکار شوند.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها