مجتبی عبداللهی
مسئول بصیرت تعلیم تربیت سازمان بسیج/
برای شجره طیبه صالحین یک کارگروه مشورتی تخصصی در مسئله بصیرت در سطح استان شکل بگیرد.
کد خبر: ۸۸۰۰۸۲۰
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج،دکتر یاسری مسئول بصیرتی تعلیم تربیت سازمان بسیج،در نشست بصیرتی مدافعان حریم ولایت که با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) و فرماندهان و ائمه جمعه شهرستانها برگزار شد،گفت: برای شجره طیبه صالحین یک کارگروه مشورتی تخصصی در مسئله بصیرت در سطح استان شکل بگیرد ونیروهایی که در سطح نواحی هستند افراد مورد نیاز خود را  شناسایی،و به کارگروه تخصصی بصیرت دعوت کنند.

وی بیان کرد: از ابتدای کار صالحین ما برنامه های بصیرتی را در قالبی با عنوان هیئات صالحین برنامه ریزی کردیم وهدف از تشکیل این هیئات ازجمله هیئت مدافعان حریم ولایت ویاوران ولایت ، تشکیل اتاق فکر  است که افراد تدابیر و افکار خود را در مورد آسیب ها  مطرح کنند.

 دکتر یاسری اظهار کرد: ما هیئات صالحین را به دو بخش تقسیم کردیم که دریک بخش نکات مورد نیاز را در مورد آسیب شناسی مطرح کنندو در بخش دوم  راهکار یابی را انجام دهند.

وی، ادامه داد:در هیئات صالحین دو کمیسیون، از جمله  کمیسیون استاد یاران وفرماندهان و دومی هم کمیسیون مسئولان تعلیم تربیت و دبیران، باید شکل بگیرد و به هرتعدادی که ما بتوانیم ارکان رو تکمیل بکنیم قطعا پربارتر مفیدتر خواهد بود.

مسئول بصیرت تعلیم تربیت سازمان بسیج عنوان کرد:قبلا که ما ارزیابی هایی را درسطح پایگاهها انجام دادیم دیدم که دوستان از چند مسئله از جمله تعدد برنامه ها ،و فقدان توجیه رده های زیر مجموعه گلایه مند هستند که الحمد الله این مشکلات در هیئت ها مورد بررسی قرار گرفت و این بررسی ها به نتیجه مطلوبی رسید .

 دکتر یاسری در مورد نقش استانها درتعیین برنامه ها در سال آینده گفت: در سال آینده بنا شد استانها تعیین کننده برنامه ها باشند و خودشان تعیین کنند چه برنامه هایی را لازم دارند و ما هم اقدامات مورد نیاز را انجام دهیم .

 وی عنوان کرد: در هیئات یک نتیجه مد نظر قرار دارد،و آن نتیجه  این است که برنامه هایی که انجام می شوند دو تا خروجی دارند یک خروجی بلندمدت یا همان خروجی تربیتی که قابل رسد نیست و دومین خروجی خروجی کوتاه مدت ،که شامل برنامه ریزی برای زیر مجموعه است.

 

 

 

ارسال نظرات