مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان :

برای فرهنگ سازی این دو امر واجب فراموش شده سپاه ابتدا این مهم را از درون مجموعه وخانواده های کارکنان آغاز کرده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان گفت:امر به معروف ونهی از منکر کار عقب افتاده ای است که در انقلاب صورت گرفته،برای جبران این عقب افتادگی سپاه تمام تلاش وتوان خود رابرای محقق شدن این دوامر واجب به کار گرفته است
کد خبر: ۸۸۰۰۷۷۲
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان علی نقی تهرانی زاده در گفتگو با خبرنگار ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان سیستان وبلوچستان گفت:امر به معروف ونهی از منکر کار انبیائ واوصیائ الهی است ودر این راه پیامبران بسیاری چون یحیی بن ذکریا به شهادت رسیدند ،همه در راستای فرهنگ سازی این دو واجب فراموش شده گام برداشته اند .
وی افزود:علما بعد از معصومین وپیامبران ما در این زمینه رنج های بسیار زیادی را متحمل شده اند نمونه بارز برای احیای فریضتین امر به معروف ونهی از منکر قیام نهضت عاشورا وحماسه کربلا است که در این راستا توسط ابا عبدالله الحسین (ع)شکل گرفت.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با اشاره به این مطلب که حضرت امام خمینی (ره)انقلابی را طراحی کردند در آن امر به معروف ونهی از منکر به کار گرفته شودتصریح کرد:متاسفانه ما بعداز پیروزی انقلاب این مهم را در خیلی از بحث ها ی اقتصادی ودینی جدی نگرفتیم وبرای عملیاتی کردن این مهم گام برنداشته ایم.
حجت الاسلام تهرانی زاده بیان کرد:برای فرهنگ سازی ونهادینه شدن این دو امر واجب فراموش شده سپاه  ابتدا این مهم را از درون مجموعه وخانواده های کارکنان آغاز کرده است.
این مسئول ادامه داد:برگزاری اردوهای فرهنگی وتربیتی ویژه سربازان وکارکنان همراه با خانواده هایشان به قم ومشهد تا بیشتر با مباحث معروفات وآثار منکرات آشنا شوند .
وی اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری سخنرانی دربین الصلاتین نماز ظهر وعصر توسط مدیران،فرمانده هان ،مسئولین نمایندگی،معاونتهای سپاه ،برگزاری نمازهای جماعت،فضاسازی نمازخانه ها وحسینیه هادر مجموعه های سپاه وبسیج را از مهمترین اقدامات انجام شده در سال جاری به منظور فرهنگ سازی امر به معروف ونهی از منکر برشمرد
وی با اشاره به این نکته که سپاه پیش رو در کار فرهنگی در نظام جمهوری اسلامی است اذعان داشت:به واسطه اقشار بسیج که امروزه ۲۲قشر را در سپاه تشکیل داد ه با اجرای برنامه های فرهنگی،بصیرت افزایی،ومعنویت بخشی بسیجیان این مهم را درک کرده وامروزه درحال پیاده سازی این فرهنگ در سطح شهرستانها واستان هستند .
وی گفت:امر به معروف ونهی از منکر کار عقب افتاده ای است که در انقلاب صورت گرفته،برای جبران این عقب افتادگی سپاه تمام تلاش وتوان خود رابرای محقق شدن این دوامر واجب به کار گرفته است

ارسال نظرات
آخرین اخبار