امام جمعه موقت استان زنجان:

حماسه ۹ دی منشأ عزت و عظمت برای انقلاب اسلامی است

حماسه ۹ دی منشأ عزت و عظمت برای انقلاب اسلامی است، بنابراین هر زمانی که لازم باشد پشت سر رهبر انقلاب ایستاده ایم و هر زمانی عزت ابدی و جاودانی برای این ملت باقی است.
کد خبر: ۸۸۰۰۷۶۸
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه موقت استان زنجان ضمن گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی گفت: دشمنان اسلام در تلاشند با ایجاد فتنه و اختلاف انقلاب را از بین ببرند اگر موضع حکیمانه ولی فقیه و بصیرت ملت ایران نبود الآن اثری از انقلاب نمانده بود.

حجت الإسلام سیدرضا موسوی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در باره موضوع بصیرت افزود: یکی از مهمترین مسائل در زندگی انسانها بصیرت است بنابراین بصیرت در تمام دورانها به معنای اینست که شما خط درگیری با دشمن را تشخیص بدهید و بدانید که دشمن اکبر آمریکاست.

رئیس شورای سیاست گزاری ائمه جماعات استان ملت ایران را ملتی خداشناس ، خودشناس و رهبرشناس دانست و گفت: تنها گوهر ایمان است که ملت ایران را در دنیا عزیز کرده است و تبعیت از رهبری موجب انسجام و وحدت است که در ملت ایران وجود دارد.

حجت الإسلام موسوی تصریح کرد: حماسه ۹ دی برای ملت ما معیار است بنابراین هر زمانی که لازم باشد پشت سر رهبر انقلاب ایستاده ایم و هر زمانی عزت ابدی و جاودانی برای این ملت باقی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تأثیرپذیر از قیام و نهضت حضرت سیدالشهداست افزود: همانند مدافعین حرم که از مال، جان و فرزندان خود در راه دین و اسلام دریغ نمی کنند بنابراین ملت ایران ملتی است که امام عصر(عج) و نائب ایشان یعنی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای این ملت دعا می کنند.

رئیس شورای سیاست گزاری ائمه جماعات استان زنجان امام جمعه شهرستان طارم را شخصی کاردان ، دلسوز به مردم و علاقمند به اهل بیت(ع) دانست و افزود: ایشان دائما در تلاشند مطالبات مردم را با مسئولین منطقه و استان در میان بگذارند گفتنی است نعمت وجودی ایشان برای شما مغتنم است.

گفتنی است، مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی با حضور امام جمعه موقت استان زنجان و هیئت همراه ، اهالی و شورای اسلامی، بسیجیان، خانواده محترم شهدا و سایرمسئولین ادارات شهرستان طارم در محل مصلی نماز جمعه شهر آببر برگزار شد.

ارسال نظرات