خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس:

اسلام، ولایت فقیه و مردم سه عنصر قدرت در انقلاب اسلامی هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس گفت: اسلام، ولایت و مردم سه عنصر قدرت جنگ نرم بر علیه دشمن در انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۸۰۰۷۲۱
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ حجت الاسلام والمسلمین غلامی در مراسم گرامی داشت نهم دی ماه در سه قلعه اظهارداشت: برای پیروزی انقلاب وتثبیت وتداوم آن یک مثلث لازم است ودشمنان ازاول به دنبال ازبین بردن هریک ازاضلاع این مثلث اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس اولین ضلع ازاین مثلث که مردم رابه میدان آورد اسلام و مکتب انقلاب دانست وگفت : دو عنصر قدرت نرم افزایی اعتقادبه اسلام ،دین و ولایت و قدرت پیوند امام و امت درآن تاثیردارند و دشمن به دنبال انحراف این دوعنصراست.

وی دومین ضلع این مثلث ولایت بشمرد و عنوان کرد: انسان بایدبنده خوبی برای خداوسربازخوبی برای ولایت باشدتادربرابردشمن مقاوم باشد،دشمن به دنبال حذف ولایت است ومیخواهدبین امام وامت ازطریق نفوذ،استهاله وبراندازی فاصله بیندازد.

غلامی سومین ضلع این مثلث مردم اند عنوان کرد و افزود: دومسئله در حادثه 9دی اتفاق افتاد که اگراین دو حادثه نبودجمهوری اسلامی را تا مرحله سقوط پیش میبرد.

وی نقش رهبری را در این دو مسئله محوری و مهم دانست و گفت: نقش رهبری درخاموش کردن آتش فتنه نقش اساسی بود.

غلامی با اشاره به تبیین نقشه دشمن برای مردم که بابصیرتی که بدست آوردنددرمیدان حاضرشدند، افزود: تاکید بر قانون و جداسازی قانون شکنان وقانون گذاری، جذب حداکثری ودفع حداقلی است.

وی میثاق امت با ولایت را از دیگر عناصر مهم نهم دی ماه دانست و گفت: امروزه در حال جنگ نرم هستیم و در جنگ باید با روحیه جهادی وارد شد،کار جهادی انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها