خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: 200روز در كشور به خصوص شهر تهران دست به آشوب زدند و خسارات جاني و مالي زيادي را بر كشور تحميل كردند و آبروي نظام جمهوري اسلامي را در دنيا از بين بردند.
کد خبر: ۸۸۰۰۷۰۶
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاري بسيج در قزوین، فرمانده تيپ 82 صاحب الامر(عج)هاشم آذربايجاني در جمع بسيجيان گردان امام حسين(ع) در حسينيه تيپ 82 صاحب الامر (عج) سخنراني كرد.

در اين مراسم وي با گراميداشت حماسه 9 دي بيان کرد: اوج اقتدار نظام اسلامي در انتخابات سال 88 كه باحضور بالاي 85 درصدي مردمي همراه بود و مي بايست برگ برنده منافع جمهوري اسلامي و مذاكرات هسته اي در آن زمان باشد متاسفانه دشمنان انقلاب اسلامي و عمال داخلي آنان به بهانه تقلب در انتخابات فتنه گري كردند و شيريني اين انتخابات را به تلخي تبديل كردند.

وی ادامه داد:200روز در كشور به خصوص شهر تهران دست به آشوب زدند و خسارات جاني و مالي زيادي را بر كشور تحميل كردند و آبروي نظام جمهوري اسلامي را در دنيا از بين بردند.

دشمنان انقلاب و عمال آنان در داخل به دنبال اين بودند كه نظام را تجزيه و سرنگون كنند و جايگاه رهبري و ولا يت فقيه را زیر سوال ببرند.

وي تصريح كرد: در طول اين مدت فتنه گران به قانون اساسي حمله كردند و شعار مرگ بر اصل ولايت فقيه سر دادند و نهادهاي انقلاب اسلامي را زير سوال بردند و به مقدسات تشيع به خصوص در روز عاشورا توهين كردند.

این مسئول تشریح کرد: مقام معظم رهبري در طول اين مدت ابعاد فتنه را براي مردم بازگو كردند و مردم نيات شوم فتنه گران را فهميدند و با حضور باشكوه خود در نهم دي ماه سال 1388 نقشه هاي فتنه گران را خنثي كردند.

فرمانده تيپ 82 صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف افزود: امروزه افرادي در كشور به دنبال تطهير فتنه گران و مظلوم نمايي براي آنها هستند تا آنان را از حصر خارج و به حاكميت برگردانند، متاسفانه بعضي از اين فتنه گران به خاطر سياست هاي غلط دولت آقای روحاني حتی به مناسب  حاكميتی بازگشته اند.

8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها