دکتر خواجه پور؛

مردم در حماسه عظیم ۹ دی نمایش قدرت، بصیرت، و ولایت پذیری را به تمامی جهانیان نشان دادند

دکتر خواجه پور گفت: : نقش رهبر معظم انقلاب در خاموش کردن این فتنه بسیار موثر بود مردم نیز به تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در حماسه عظیم ۹ دی نمایش قدرت، بصیرت، و ولایت پذیری را به تمامی جهانیان نشان دادند.
کد خبر: ۸۸۰۰۷۰۱
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، همایش نهضت روشنگری توسط حوزه ۷۱۱ عمار یاسر سپاه ناحیه نظرآباد در مسجد غدیریه برگزار شد.

 مردم در حماسه عظیم ۹ دی نمایش قدرت، بصیرت، و ولایت پذیری را به تمامی جهانیان نشان دادند

در این همایش ابتدا علی کوه خیل فرمانده سپاه ناحیه نظر آباد ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی اظهار داشت :مقام معظم رهبری سران فتنه را که در انتخابات ۸۸ شکست خورده بودند به صورت خصوصی به آنها گوشزد کرده بود که به صورت قانونی شکایت خود را مطرح کنند اما آنها به سخنان رهبری توجه نکردند و مدعی شدند که در این انتخابات تقلب به وجود آمده است و باید به صورت اعتراضی وآشوب مردم را به خیابان‌ها کشید.

پس از صحبت‌های فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد دکتر خواجه پور در ادامه این همایش بیان داشت: فتنه ۸۸ از سال ۸۴ توسط یک سری از افراد داخلی و خارجی به منظور براندازی نظام و با الگو گرفتن از انقلاب مخملی از کشور اوکراین و گرجستان طراحی شد.

وی تصریح کرد : کسانی که در فتنه ۸۸ ایجاد آشوب و بی نظمی کردند وابسته به کشورهای غربی بودند و با طراحی و آموزش های دیده شده ‌خواستند کشور را از درون به آشوب بکشانند.

دکتر خواجه پور در پایان خاطر نشان کرد: نقش رهبر معظم انقلاب در خاموش کردن این فتنه بسیار موثر بود مردم نیز به تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در حماسه عظیم ۹ دی نمایش قدرت، بصیرت، و ولایت پذیری را به تمامی جهانیان نشان دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها