قاسم صادقی در گفت‌وگو با «بسیج» عنوان کرد
صادقی با بیان اینکه بصیرت افزایی بسیج؛مهمترین عاملی برای مقابله با فتنه است، گفت:بسیج و اقداماتی که در راستای بصیرت افزایی انجام داده است، برهیچ کسی پوشیده نیست و بسیج در واقع یک فرهنگ ارزشی است که مرز ندارد.
کد خبر: ۸۸۰۰۶۱۰
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
قاسم صادقی مشاور فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به عملکرد بسیج در مقابله با فتنه ها اظهار داشت: خنثی سازی توطئه های دشمنان، مبارزه با گروهک های ضد نظام، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، مقابله با ورشکستگان سیاسی و فتنه 88‌، مشارکت در دفاع مقدس هشت ساله، سازماندهی و آموزش نیروهای مردمی و همچنین مشارکت در سازندگی کشور را می‌توان به عنوان نمونه هایی از عملکرد موفق بسیج در  سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد.
 
وی ادامه داد: بسیج سند افتخار ملت متعهد و مسلمان ایران است و یکی از اهداف تشکیل آن، مقابله با بحران ها بوده است و امام خمینی(ره) می دانست بسیج چه اثری در جامعه دارد  و امروز می بینیم که امنیت خودمان را مدیون بسیجیان هستیم.
 
صادقی با اشاره به اینکه بصیرت افزایی بسیج مهمترین عاملی برای مقابله با فتنه است، تاکید کرد: بسیج و اقداماتی که در راستای بصیرت افزایی انجام داده است، برهیچ کسی پوشیده نیست و بسیج در واقع یک فرهنگ ارزشی است که مرز ندارد و تنها در بعد سیاسی و نظامی نیست.
ارسال نظرات