مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قوچان اظهار داشت: بزرگترین جرم و گناه سران فتنه خروج از چارچوب قانونی و تن ندادن به مراجع قانونی بود که در شرع مقدس به آن ارتداد می گویند و جزای آن اعدام است.
کد خبر: ۸۸۰۰۵۹۴
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
حجت الاسلام عمران هاشمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج  در خراسان رضوي، ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی، اظهار کرد: اهمیت حماسه۹ دی به اهمیت دستاورد ها و نتایج آن است همانگونه که هر درخت و هر پدیده ای را از طریق میوه و ثمره آن ارزیابی می کنند.
 
وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ با هدف براندازی نظام طراحی شده بود و خود فتنه گران اعتراف کردند که تقلب رمز آشوب بوده است، ادامه داد: در اهمیت ۹دی همین بس که یک فتنه بزرگ را دفع کرد که نه فقط چند فتنه گر قدرت طلب داخلی بلکه همه دشمنان انقلاب از جمله بقایای پهلوی، منافقین توده ای، احزاب و گروهک های معاند داخلی تا آمریکا، اسرائیل و انگلیس و کشورهای وابسته به استکبار در آن شرکت داشتند.
 
وی با تاکید بر اینکه حماسه ۹ دی یک جنگ احزاب بزرگ علیه انقلاب اسلامی را دفع کرد، افزود: اگرحضور آگاهانه و با بصیرت مردم در لبیک گویی به ندای رهبری معظم انقلاب و دفاع از انقلاب نبود، شاید امروز ما در شرایطی مثل سوریه قرار داشتیم که در حال حاضر هزاران نفر از شهروندانش به شهادت رسیده اند و همه زیرساخت هایش نابود شده است.
 
هاشمی با بیان اینکه خیانت سران فتنه آنقدر بزرگ است که بیان آن مشکل می باشد، تصریح کرد: خیانت سران فتنه با دروغ آغاز و با تهمت به انقلاب اسلامی ادامه یافت و کشته شدن بی گناهان، نابودی اموال عمومی و همراهی با دشمنان انقلاب و منافقان این جنایت را به اوج رساند.
 
وی با بیان اینکه هیچ کشور و جامعه ای اجازه نمی دهد که یک نفر به تشخیص و نظر خود هر کاری که دلش خواست انجام بدهد؛ تاکید کرد: در جریان انتخابات آمریکا همه دیدند که نامزدهای ریاست جمهوری چه موضع گیری هایی داشتند اما به نتایج انتخابات و مراجع قانونی تن دادند.
 
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قوچان خاطر نشان کرد: اصولا کسی که یک قانون و حکومت را قبول ندارد حق ورود به چرخه مدیریتی را نیز نداشته و بزرگترین جرم و گناه سران فتنه خروج از چارچوب قانونی و تن ندادن به مراجع قانونی بود که در شرع مقدس به آن ارتداد می گویند و جزای آن اعدام است.
 
وی با بیان اینکه امروز کسی که از رفع حصر سران فتنه سخن می گوید شریک جرم آنها نیز می باشد، گفت: در واقع سران فتنه مرتکب مجموعه ای از جرم های مختلف شده اند که در راس آن می توان به خروج بر حاکمیت قانونی و دینی و اقدام علیه امنیت ملی اشاره کرد.
 
هاشمی با بیان اینکه مردم در ۹دی در آزمون بزرگ انقلاب قبول شدند اما خواص بسیاری به تعبیر رهبر معظم انقلاب در این آزمون مردود شدند، یادآور شد: برای پیشگیری از فتنه های مشابه باید خواص جامعه به تزکیه و تربیت خود بپردازند تا بصیرت یابند؛ زیرا هوای نفس و مطامع و شهوات دنیایی مانع اصلی رسیدن به معرفت وبصیرت است.
 
وی با ابراز تاسف از رایج شدن دنیاطلبی، زندگی تجملی و طلبکاری از نظام در بدنه اجرایی کشور تصریح کرد: دفاع برخی از مسئولین ارشد و وزرا از فیش های نجومی بسیار نگران کننده است.
 
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قوچان در پایان با بیان اینکه حضور مدیران طلبکار در پست های مدیریتی خود آغاز فتنه ای است که مردم با بصیرت می بایست، مانع نفوذ و ضربه زدن آن شوند؛ گفت: در تاریخ اسلام نیز می بینیم که بعد از پیامبر اسلام (ص) سه فتنه از سوی ناکثین، مارقین و قاسطین بر امیر المومنین (ع) تحمیل شد و این فتنه ها از آنجا آغاز شد که برخی برای خود حقی قائل بودند و به حقوق مساوی ار بیت المال قانع نبودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها