بوشهر-یکی از هادیان سیاسی بسیج در اهرم از روز 9 دی به عنوان کارنامه‌ای درخشان سوی ملت ایران یاد کرد و اظهار داشت: مردم در روز 9 دی با هر گونه فتنه‌گری و هر فرد فتنه‌گر در کشور ایران اسلامی اتمام حجت کردند.
کد خبر: ۸۸۰۰۵۸۰
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، محمد میرزایی در جمع مسئولین و اقشار بسیج تنگستان گفت: 9 دی نشان داد که ملت خارج از هرگونه جهت گیری سیاسی پای اعتقادات و آرمان های خود ایستاده اند و به فرصت طلبان و سودجویان اجازه نخواهند داد تا با بهانه های مختلف بتوانند کشور را طعمه دشمن کنند.

وی تصریح کرد: مردم بصیر و انقلابی ایران با حضور در یوم الله 9 دی ماه سال 88 مهر تاییدی بر باطل بودن ادعای فتنه گران زدند و آب پاکی را بر دست کسانی ریختند که خواسته یا ناخواسته سبب بر هم خوردن اوضاع کشور و ایجاد زمینه برای سو استفاده دشمنان شدند.

میرزایی عنوان کرد: اگر کسی عمق فتنه 88 را بداند خواهد فهمید که فتنه در آن سال جنگی بسیار سخت‌تر از هشت سال دفاع مقدس بود.

وی بیان داشت: فتنه 88 اضلاع مختلفی از اسرائیل گرفته تا استکبار جهانی و آمریکا و غربی‌ها و بالاخره فریب‌خوردگان داخلی و معاندین نظام داشت.

مهندس میرزایی مردم در طول هشت ماهی که از فتنه 88 تا 9 دی ادامه داشت همانند هشت سال دفاع مقدس صبوری و مقاومت کردند که همین موجب شکست فتنه 88 شد.

وی افزود: فتنه گران با حماسه عظیم و با شکوه 9 دی فهمیدند که مردم ایران هیچ گاه دست از ارزش های دینی و انقلابی خود بر نخواهند داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها