خبرهای داغ:
چرا کسانی که جدیدا به ترامپ نامه نوشته اند و خواستار تحریم کشورشان شده اند همه از جناح فتنه گران هستند چه جوابی برای این سوال ما دارید.
کد خبر: ۸۸۰۰۵۰۴
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار آبنوش معاونت هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی که در مسجد جامع حضرت ابوالفضل(ع)الوند برگزار گردید گفت:امسال نیز سالروز حماسه ۹ دی در سراسر کشور باشکوه برگزار گردید.

وی در ادامه گفت:امسال نیز مانند سال های گذشته تجمعات خوبی در سطح کشور در سالروز حماسه ۹دی داشتیم و به طبع آن در شهر الوند نیز که مردمی ولایت مدار و مومن دارد.

سردار آبنوش تصریح کرد : اما منظور از برگزاری این تجمعات بزرگداشت و فراموش نکردن حماسه عظیم مردم ایران در ۹ دی ماه سال ۸۸ است.

وی گفت:خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید اگر ایمان داشته باشید به شما قدرت فرقان و تشخیص می دهم به شرط آن که تقوا پیشه کنید.

معاونت هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء افزود : بعد از عملیات کربلای ۴ برخی می گفتند باید تسلیم صدام شویم اما با مقاومت نیروهای رزمنده بود که به پیروزی رسیدیم و از نقطه ای ورود پیدا کردیم در کربلای ۵ که از نظر تمام کارشناسان نظامی دنیا غیرممکن بود.

وی ادامه داد:کسانی که با خدا خالص پیمان بسته اند قطعا نتیجه‌اش را خواهند دید و آن کسانی که خدا را رها و به سمت کدخدا ها رفته اند قطعا به گمراهی کشیده خواهند شد.

سردار آبنوش تاکید کرد :خداوند در سال ۸۸ و بعد از ۸ ماه فضای ناامن و فتنه انگیز به وعده اش عمل نمود و به مومنان واقعی فرقان و بصیرت داد که روز ۹دی آن حماسه بزرگ شکل گرفت.

وی افزود :مقام معظم رهبری در این قضیه می فرماید این حماسه همانند رودخانه زلال و پاکی بود که تمامی نا پاکی ها را با خود شست و روز ۹ دی تفسیر این آیه خداوند است اما هنوز هم هستند کسانی که به فتنه ۸۸ اعتقادی ندارند.
این مقام مسئول تصریح کرد : ای کسانی که ژست روشنفکری گرفته اید و مدعی وحدت شده اید میگویید با گفتن از فتنه اختلاف زیاد می شود بگویید چرا ما نباید از ۹ دی بگوییم چرا نباید به نسل های آینده بگوییم اتفاقا با گفتن از ۹دی وحدت ایجاد خواهد شد.

سردار آبنوش افزود:من از سر فتنه سوال میکنم آیا رئیس دفتر شما از آل سعود پول نگرفت رسید پرداخت های آن در سازمان اطلاعات سپاه وجود دارد.

وی گفت:می گفتند امیر قطر پول داده برای اصلاحات در ایران آل سعود پول داده برای اصلاحات در ایران بنده از شما سوال میکنم این چه اصلاحاتی بوده است که قطر و آل سعود که حامی داعش هستند از آن حمایت می کردند این ها چگونه با شما ارتباط داشتند؟

فرمانده سابق سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت :اصلاحات مد نظر آن ها آتش زدن پرچم های امام حسین (ع)و حضرت ابوالفضل(ع) بود اصلاحات مدنظر آنها شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه بود آیا باز هم شرم نمی کنید این لکه ننگ هیچ وقت از پیشانی شما پاک نخواهد شد.

وی ادامه داد:آن شخص نامرد در دوران مسئولیت خود در سفر استانی به شهر مرزی بحث مودت و دوستی امیر المومنین و حضرت رسول را مطرح میکند و این خیانت بزرگ را در لباس مسئول حکومت شیعی به مذهب جعفری را فراموش نخواهیم کرد امثال شما با داعش هیچ فرقی ندارید.

سردار آبنوش افزود:ای سران فتنه چرا آن وزیر و وکیل و فرزندان شما پناهنده شده اند به غرب و گراه دادن که چگونه نظام مقدس ما را تحریم کنند حالا شما دم از آزادی می زنید؟

این مقام مسئول تصریح کرد :شما آدم ها و رفیق های خود را به غرب فرستادید تا کمر ملت را بشکنید ولی کمر خودشان شکست شما در مقابل نائب امام زمان (عج)ولی فقیه خود قد علم کردید و دل آن را خون کردید.

وی تاکید کرد : مردم عزیز همین رئیس فتنه در زمان مسئولیت خود در سفر به غرب با جورج سورس تئوریسین انقلاب های مخملی منطقه دیداری مخفیانه کرد ما از محتویات آن جلسه کامل خبر داشتیم به خاطر همین است بعد از گذشته سال ها هنوز هم آن دیدار را تکذیب نمیکنند.

سردار آبنوش گفت : مقام معظم رهبری بارها اعلام کرد موضع خود را در مقابل دشمنان خارجی اعلام کنید که هنوز هم اعلام نکردید.

وی خاطرنشان کرد : یکی دیگر از سران فتنه در دانشگاه مشهد بحث کیفیت رای را مطرح نمود یعنی رای یک روستایی با رای ما نباید در یک سطح باشد و آن های که در روز قدس دختر و پسر برهنه در ماه رمضان ساندویچ میخورد رای شان از روستایی ها و حزب اللهی ها بهتر باید باشد این مردم غیر از همراهی و دلسوزی با نظام چه کرده اند که شما این خیانت را با آنها کردید.

سردار آبنوش افزود : چرا کسانی که جدیدا به ترامپ نامه نوشته اند و خواستار تحریم کشورشان شده اند همه از جناح فتنه گران هستند چه جوابی برای این سوال ما دارید.

وی تاکید کرد:امروز کشور ما امن ترین نقطه کره زمین در نا امن ترین منطقه کره زمین است به لطف خداوند در حال زندگی هستیم فتنه گران در سال ۸۸ و هم اکنون به دنبال نا امن کردن این کشور هستند.

معاونت هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : لذا مردم من و شما موظف هستیم ۹ دی را همواره زنده نگه داریم و به فرزندان و آیندگان بگوییم که ناکسین فقط در زمان امیرالمؤمنین علیه السلام نبوده اند و هم اکنون نیز هستند.

وی در پایان افزود دولت قرارداد کشتی۶۰هزار تنی با خارجی ها بسته است در صورتی که ما در داخل کشور توانایی ساخت کشتی ۱۲۰ هزار تنی را داشتیم و اگر این قرارداد در داخل شکل میگرفت ۱۰ هزار شغل جدید ایجاد میشد متاسفانه این ها فقط در زبان از اقتصاد مقاومتی حرف می زنند.


3001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها