خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهراگفت: فتنه 88 را خطرناک ترین فتنه تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: دشمن با تمام امکانات موجود و با همراهی خوارج در داخل کشور در یک پروسه 20 ساله، فتنه 88 را طراحی کرده بود
کد خبر: ۸۸۰۰۵۰۰
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸
محمد علی ملک محمدی فرمانده ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگار بسیج، 9 دی را مظهر اقتدار و غرور ملی برشمرد.
در این گفتگو ملک محمدی، حماسه نهم دی را تبلوری از عاشورای حسینی دانست و خروش ملت را بیعتی عاشورایی با حسین زمان عنوان کرد.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی 35 سال است در برابر تمام توطئه های دشمنان ایستادگی کرده است و همه آنها را با بصیرت خود خنثی نموده است، بصیرت و دینداری مردم را دو عامل مهم ایستادگی در برابر زیاده خواهی دشمن برشمرد.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا در ادامه، فتنه 88 را خطرناک ترین فتنه تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: دشمن با تمام امکانات موجود و با همراهی خوارج در داخل کشور در یک پروسه 20 ساله، فتنه 88 را طراحی کرده بود اما به لطف خداوند و با تدابیر امام گونه امام خامنه ای(مدظله العالی) و بصیرت بالای مردم ولایت مدار ایران اسلامی این فتنه هم در نطفه خفه شد و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت.
2001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها