نشست بصیرتی باحضور سردار سنایی راد درجمع بسیجیان حوزه ۲۳۶ثارالله شهر گلستان شهرستان بهارستان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۰۰۴۸۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸

مراسم ۹دی باحضور معاونت سیاسی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان بهارستان برگزار گردید.به گزارش خبرگزاری بسیج:امروز با حضور رسول سنایی راد،معاون سیاسی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،مراسم بزرگداشت نهم دی ماه(روز بصیرت و بعیت با ولایت)با حضور پرشور مردم و جمعی از مسئولین در مسجد امام رضا(ع)شهر گلستان برگزار شد.
 در ابتدای این مراسم،سردار رسول سنایی راد،معاون سیاسی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،ضمن خیر مقدم به حضار و تبریک به مناسبت روز پیروزی مردم بر فتنه تصریح کرد:روز نهم دی که با نظر مدبرانه مقام عظمای ولایت یوم ا....نامیده شد،روزی است با ارزش که مردم ولایت مدار ایران اسلامی بار دیگر اعتقاد و باورهای خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کردند وتجدید میثاق خود را رهبری اعلام نمودند.

سنایی راد اضافه کرد:فتنه88با برنامه ریزی های کشورهای بیگانه انجام شد و عوامل داخلی نیز بر این اتفاق شوم دامن زدند،اما با رهبری مقام معظم رهبری(مدظله العالی)و همت مردم سلحشور ایران اسلامی به اتفاقی تبدیل شد که فقط شرمساری را برای کشورهای سلطه گر به ارمغان آورد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنرانی خود با اشاره به تشویق سران سلطه در برهم زدن نظم جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد:کشورهای سلطه گر بارها برای برهم زدن نظم نظام مقدس جمهوری اسلامی،که نه تنها در خاورمیانه بلکه در جهان از امنیت بالایی برخوردار است هزینه و برنامه ریزی کرده اند،ولی با هوشیاری مردم و مسئولان نظام از آن جلوگیری شده است.

سنایی در خاتمه این مراسم ابراز امیدواری کرد:جوانان باید همیشه در عرصه های نظامی، فرهنگی،اجتماعی و غیره.... حضوری فعال داشته باشند و اجازه نفوذ بیگانگان را برای رسیدن به هدف شومشان  در کشور اسلامی ایران را ندهند و با تمام وجود پای ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی باایستند.
ارسال نظرات