به مناسبت دهه بصیرت ، مراسم گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی در اداره آموزش و پرورش اردکان برگزار شد .
کد خبر: ۸۸۰۰۴۶۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدکاظم حسینی پورامام جمعه موقت اردکان در این برنامه ضمن گرامیداشت این حماسه بزرگ گفت: در سال 1388 عدهای به بهانه تقلب در انتخابات هنجارشکنی کردند و به مقابله با ارزشها پرداختند اما حرکت خودجوش مردم در دفاع از نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه این فتنه را خاموش کرد و انقلاب اسلامی را بیمه کرد .

وی با اشاره به اینکه در روز نهم دی، حماسه بزرگی از ملت ایران به نمایش گذاشته شد افزود: روز نهم دی جلوه گاه بصیرت، هوشیاری و ولایتمداری ملت بزرگ ایران است .

امام جمعه موقت اردکان اظهار داشت : حماسه 9 دی به فرموده مقام معظم رهبری مربوط به جناح و یا جریان خاصی نیست و در آن حماسه بزرگ که باعث شد تا بساط فتنه گران داخلی جمع شود و امید سردمدارن خارجی آنها به این حوادث ناامید شود همه مردم از طیف ها ، گروه ها و جریانات به میدان آمدند و به جهت عشق و علاقه ای که به حضرت امام حسین(علیه السلام) و ولایت فقیه داشتند در این راهپیمایی عظیم شرکت کردند .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی پور گفت: بعضی از دوستان دوست ندارند که برخی از کلمات را نظیر فتنه، بصیرت، دشمن وکلمه نفوذ را بشنوندچون که یا هنوز درک نکرده و نمی فهمند و یا خود را به خواب غفلت زده اند .

وی با اشاره به آیات قرآن کریم و روایاتی از اهل بیت (ع) گفت : ملت ایران در هرکجا که به سخنان ولی فقیه و احکام اسلامی عمل کردنددشمن از او ناامید شده و هر کجا به صورت ناقص عمل کردیم دشمن را امیداوار کردیم و مردم ایران اسلامی در طول تاریخ انقلاب نشان داده اند که وقتی دشمن منافع ملی و اصول انقلاب اسلامی و خطوط قرمز ما را هدف گرفته در مقابل بیگانگان و دشمنان داخلی و خارجی با جرأت و شهامت می ایستدو حماسه 9 دی نمونه ای از این جرأت و شهامت مردم بود .

لازم به ذکر است که این مراسم با حضور مدیر آموزش و پرورش ، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ، مسئول کانون بسیج فرهنگیان و جمعی از سرگروههای طرح صالحین بسیج دانش آموزی وفرهنگیان در اداره آموزش و پرورش اردکان برگزار شد .


ارسال نظرات