خبرهای داغ:
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران:

حماسه 9 دی اعجاز الهی بود/ ملت عاشورایی همواره مدافع انقلاب هستند

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: حماسه 9 دی اعجاز الهی بود و این حماسه بزرگترین فتنه پس از انقلاب اسلامی را خنثی و فرصتی را برای نشان دادن ولایتمداری مردم فراهم کرد.
کد خبر: ۸۸۰۰۴۶۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
حماسه 9 دی اعجاز الهی بود/ ملت عاشورایی همواره مدافع انقلاب هستند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به نعمت ولایت فقیه اظهار کرد: باید خداوند را به خاطر دو نعمت ویژه تشکر کنیم، نخستین نعمت، نعمت ولایت فقیه است و ولایت الهی در قالب ولایت فقیه تجلی پیدا کرده است.

وی ادامه داد: نعمت دیگر امت انقلابی ایران است، امام خمینی(ره) فرمودند که در دوران هیچ کدام از ائمه معصومین(ع) چنین امت انقلابی وجود نداشت، شکر نعمت ولایت فقیه، فرمان بری از او است، شکر نعمت امت انقلابی هم خدمت به چنین ملتی است، مدیران باید خدمت به چنین ملتی را خدمت به خداوند بدانند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران افزود: حماسه 9 دی چراغ راه آینده ماست و به ما یاد می‌دهد که در برابر فتنه‌ها و دشمنان چگونه رفتار کنیم، حماسه 9 دی اعجاز الهی بود و این حماسه بزرگترین فتنه پس از انقلاب اسلامی را خنثی کرده و فرصتی را برای نشان دادن ولایتمداری مردم فراهم کرد.

حاجی صادقی با اشاره حماسه 9 دی اظهار کرد: این حماسه، تجلی تسلیم ناپذیری امت در برابر تهدیدات و نقشه‌های دشمن بود و نشان داد که این امت از انقلاب خسته نشده است، حماسه 9 دی مهمترین مرحله تقویت عناصر ماندگاری انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: هر سال مباحث راهبردی مقام معظم رهبری در دیدار مردم قم با ایشان بیان می‌شود، رهبر معظم انقلاب سال گذشته در این دیدار فرمودند که دشمن یک جبهه عظیم و نامتجانس را درست کرده و تلاش دشمن این است تا ماندگاری انقلاب را از بین ببرد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران افزود: جبهه استکبار مرگ تدریجی خود را در تداوم انقلاب می‌بیند و دشمن نسبت به انقلاب اسلامی نگران است، این انقلاب یک امانت گران است که بیش از 200 هزار شهید داده است و وظیفه داریم که از این انقلاب حفاظت و پاسداری کنیم.

حاجی صادقی با اشاره حماسه 9 دی اظهار کرد: مردم در این حماسه یکی از فتنه‌ها استکبار را از بین بردند، اما فتنه‌ها و دشمنی‌های استکبار تمام نشده است، بلکه دشمن باز هم به دنبال جنگ نرم است، قرآن به ما یاد داد که جنگ جبهه استکبار و انقلاب پایان ندارد، چون جنگ بین توحید و شرک تمام‌شدنی نیست.

وی ادامه داد: باید فتنه‌هایی پیش بیاید تا انسان‌ها غربال شوند، مردم در حماسه 9 دی گفتند که اهل قیام حسینی هستیم، مردم ایران، مردمی هستند که فریادشان بلند است و می‌گویند ما جان می‌دهیم، ولی دین نمی‌دهیم. مردم ایران ثابت کردند که اگر کوچک ترین جسارتی به اهل‌بیت(ع) شود، با آن مقابله می‌کنند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران افزود: افرادی که جرأت کردند به امام حسین(ع) و مجالس ایشان تعرض کنند، خشم مردم را دیدند، حماسه 9 دی خط بطلانی بر یک فتنه طراحی شده 10 ساله و عملیاتی هشت ماهه بود.

حاجی صادقی با اشاره به ویژگی‌های فتنه 88 اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که طراحی این فتنه 10 سال سابقه داشت، 60 مرکز علمی و پژوهشی برای برنامه ریزی فتنه 88 در آمریکا درست شد و 17 سفارت برای این فتنه مامور شده بودند.

وی ادامه داد: سناتور مک کین در سال 84 در کنگره آمریکا گفته بود که ما انقلاب اسلامی ایران را با جنبش سبز منهدم می‌کنیم، استکبار جهانی فتنه 88 را طراحی کرد و 200 روز عملیات در این فتنه انجام دادند و مردم فتنه 88 را فراموش نمی‌کنند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران افزود: فتنه 88 فتنه خطرناکی بود که می‌خواست انقلاب و دین ما را از بین ببرد، قرآن می‌گوید که فتنه شدیدتر از قتل است، حماسه 9 دی به فتنه‌گران این پیام را داد که اگر بازیچه دست دشمن شدید، جواب ملت به شما سیلی خواهد بود.

حاجی صادقی با اشاره به جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی گفت: مدیران باید بدانند که راهبر و سیاستگذار اصلی نظام، مقام معظم رهبری است، برای مردم ملاک اصلی ولایت است و پیام حماسه 9 دی به رهبر معظم انقلاب این بود که مردم در آن روز با تمام وجود فریاد زدند ما عاشورایی هستیم و نمی‌خواهیم که دشمن دین ما را بگیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار