خبرهای داغ:
یاسر متانت
بیانیه روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان در پاسداشت حماسه نهم دی ماه
بیانیه ای به تشریح ابعاد فتنه کوردلان در سال 88 و بازخوانی صحنه حماسه ی بصیرت و بیداری مردم در نهم دی ماه پرداخت.
کد خبر: ۸۸۰۰۴۴۳
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰
به گزارش خبرنگار بسیج از گلپایگان، در پاسداشت حماسه نهم دی ماه 88 ،روز بصیرت و بیداری مردم ایران اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه با اشاره به بیانات روشنگرانه مقام معظم رهبری آمده است: فتنه را از زبان دیده بان بصیر انقلاب مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای بشناسیم: فتنه یعنی غبار آلوده کردن فضا،یعنی شعارهای حق را کسانی با محتوای صد در صد باطل مطرح کنند.هدف از فتنه گران گمراه کردن مردم است.مردم در 9 دی در مقابل فتنه،خودشان به پا خاستند.

در ادامه این بیانیه با اشاره خروش مردم فهیم، بصیر و فرزندان مکتب عاشورا در نهم دی ماه 88 می افزاید:

جهانیان یکبار دیگر شاهد خروش مردم فهیم، بصیر و فرزندان مکتب عاشورا بودند که در این روز در حماسه ای به یادماندنی با تند باد بصیرت، غبار فتنه را در هم ریخته و جای هیچ گونه فرصت حرکتی را به مخالفین و بدخواهان نظام اسلامی ندادند.نهم دی روز برچیده شدن طومار فتنه و فتنه گران است. روزی که مردم برای همیشه، فتنه را به زباله دان تاریخ انداختند. آری براستی حماقت و رسوایی فتنه‌گران در تقابل با ارزش های دینی ملت ایران و در تقابل با اصل ولایت فقیه، بویژه تقابل با عزاداری سید و سرور شهیدان عالم و ایام تاسوعا و عاشورای حسینی ،جسارت به پیشگاه آن امام همام ، کف و سوت زدن در روزهای سوگواری و عزاداری،هتک حرمت مساجد و پایگاههای مقاومت بسیج، مسئله‌ای نبود که جامعه اسلامی ایران بتواند از کنار آن به سادگی عبور کند؛ ملتی که گوش به فرمان رهبری فهیم است و قطب نما را در کوران فتنه، اشارات ولی اش می داند پاسخی کوبنده و دندان شکن به این قضایا خواهد داد.

در این بیانیه آمده است:آری ،جهانیان بایستی منش حسینی را در سیمای ایرانیان مسلمان می‌دیدند تا بفهمند که ملتی که سرمشق و الگوی خود را حسین‌بن‌علی (علیه‌السلام)قرار داده است، هرگز تن به ذلت و خواری نمی‌دهد. مردمی که به دور از جنجال‌های سیاسی، بالندگی انقلاب را خواستارند و در مقابله با هر گونه تعرضی، مردانه در صحنه حضور دارند و هرگونه تهدید را با صلابت و مقاومت پاسخ دندان شکن خواهند داد، همچنان که در هشت سال دفاع مقدس جانانه ایستادند و با تقدیم هزاران شهید گلگون کفن و ایثارگر، هیچ گونه خللی در عظم و اراده‌ی آهنینشان پدید نیامد و تمامی دنیای استکبار در برابر ملت ایران، شکستی مفتضحانه خورد و فهمیدند که ایرانی تا پای جان، از سرزمینش دفاع خواهد کرد.

نویسنده با اشاره به وقایع محرم سال 88 ضمن دردناک خواندن آن برای تمام دوستداران مکتب سرخ حسینی، چنین حوادثی را باعث کنار رفتن پرده های دروغ و نقاب های نفاق و تزویر از چهره تو در توی دشمنان و نقش بر آب نمودن توطئه های آنان می داند.

در ادامه این بیانیه، نویسنده ضمن اعلام تجدید بیعت با آرمانهای الهی انقلاب اسلامی و امام راحل عظیم الشأن و شهیدان پرافتخار این مرز و بوم و میثاق با مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای تاکید می کند: رابطه عمیق و پیوند ناگسستنی امت و ولایت، رمز اقتدار و پیروزی ما در فتنه سال 88، بوده است و هر تحلیلی جز این، غیرعالمانه و کوته‌بینانه است امت بیدار ایران اسلامی، بی‌توجه به فضاسازی‌های رسانه‌ای و عملیات سنگین روانی دشمن و علیرغم انحراف و سکوت برخی خواص و به اصطلاح نخبگان سیاسی، چشم خود را به مشعل فروزان ولایت دوختند و به مراتب تشخیص و فهم بهتری نسبت به برخی نخبگان و سیاسیون و خواص بروز دادند و توانستند از آن آزمون سخت رو سفید و سربلند بیرون بیایندو باید به وجود چنین بیدار دلانی افتخار کرد.

نویسنده با اشاره به ساده اندیشی وساده‌انگاری برخی که گمان می کنند فتنه سال 88 محصول یک سوءتفاهم و یا هیجانات کاذب اجتماعی و سیاسی به واسطه مناظرات انتخاباتی و تبلیغات خیابانی بوده است با استناد به بیانات مقام معظم رهبری می نویسد: رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند: فتنه‌های سال 88 و 78 حاصل توطئه و طراحی پیچیده 10 ساله‌ای بود که دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی آنها را به اجرا درآوردند...

در ادامه نویسنده مراکز مختلف دخیل در فتنه 88 از جمله مراکز پژوهشی و مطالعاتی غرب گرفته تا سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی، رسانه‌ها، دستگاه‌های سیاسی و دیپلماسی، نهادهای به ظاهر بین‌المللی و مدعی حقوق بشر را معرفی می کند.

در قسمتی از بیانیه سران فتنه و آشوب‌طلبان، به عنوان حلقه دوم اجرای سناریوی استکبار جهانی برای ریشه‌کن کردن انقلاب اسلامی معرفی می شودکه کج فهمی، لجاجت، خودخواهی، منفعت‌طلبی و از همه مهمتر ضعف خودسازی در آنها، موجب شد تا پنجه به صورت مردم و انقلاب اسلامی بکشند و با گردن‌کشی در مقابل قانون، بزرگترین ظلم را در حق نظام، روا دارند.نویسنده تاکید می کند که ملت ایران، هیچگاه سران فتنه را نخواهند بخشید و سزای اعمال آنان را به خداوند بزرگ واگذار خواهند کرد.

نویسنده می افزاید:اگر چه فتنه 88 مهار شدولی دلیلی بر خشکیده شدن ریشه‌های فتنه نیست و در صورتی که ما بیدار نباشیم، شکل‌گیری فتنه‌های دیگر محتمل است.تاریخ نشان داده، تا ظلم و استبداد هست، جبهه حق به مبارزه پرداخته و تا زمانی که جبهه حق وجود داشته باشد، دشمنان دست از فتنه‌گری برنمی‌دارند.تاریخ انقلاب هم مؤید همین نظر است.

در ادامه متن ،نویسنده ضمن اشاره به اقدام سخیف 30 نفر از فتنه گران در راستای نوشتن نامه ای در راستای تشدید تحریم ها علیه ایران ،ابراز مواضع جدید برخی گروهها و اشخاص برای تطهیر فتنه‌گران به منظور ورود به دستگاههای تصمیم گیر و تصمیم ساز و یا بازگشت عناصر کلیدی فتنه از خارج کشور و انتصاب آنان در مناصب کلیدی و مهمتر از همه حذف نیروهای ارزشی و توانمند از بدنه دستگاههای اجرایی کشور بر خلاف فرمان مقام معظم رهبری اظهار می دارد:

این ها مواردی نیست که بتوان خوش‌بینانه با آنها روبرو شد واین اشخاص بدانند که انقلاب اسلامی مصادره نشدنی است‌.در این راستا می‌طلبد که همه علاقه‌مندان به نظام و انقلاب با دقت بیشتری مسائل را دنبال و دولتمردان با نگاهی بصیر به این موضوع نگریسته و از خطوط قرمز نظام عدول نکنند، سیاست بازان را بشناسند و سیاست‌زدگان دلخوش به حمایت بیگانه را، از مسیر انقلاب پس بزنند.

د ر قسمت دیگری از بیانیه آمده است:آنچه امروز به نظام اسلامی استحکام بخشیده ،آموزه های اسلام و مکتب درس آموز حسینی و خط سرخ شهادت و گفتمان ولایت فقیه است و نه قدرت چانه زنی ما در نظامات بین الملل.این نکته را بایستی سیاستمردان ما با بصیرت دریابند و موجبات رضایت دشمنان قسم خورده نظام را با این صحبتها فراهم نسازند. برخی رسانه های داخلی با مطالب و مصاحبه های خود آب به آسیاب دشمن می ریزند و هر روز خوراک جدیدی را برای رسانه های غربی فراهم می کنند.این رسانه ها بدانند که ما با شهادت بر تارک تاریخ ثبت شده ایم و شهیدان برکت و عزت این سرزمین اند و این عزت خدشه بردار نیست.

در ادامه با اشاره به ادعاهای بی اساس برخی خواص که مدعی هستند برای حفظ حرمت امام راحل نگرانند و خود به تحریف مکتب امام اقدام می کنندآمده است:برخی در قبال حوادث سال 88 سکوت اختیار کرده و صحبتی از فتنه به میان نیاوردند و یا حتی از اساس، منکر فتنه می‌شوند و مردم و نیروهای انقلابی را ناجوانمردانه به «کاسبی از فتنه» متهم کرده و دغدغه‌های دینی بدنه اجتماعی نیروهای انقلاب را مفاهیم «وارداتی از کرات دیگر» معرفی می‌کنند!

نویسنده در ادامه ریشه سکوت‌ها و بعضاً همراهی ساکتین فتنه با فتنه‌گران را از یک سو در عدم خودسازی آنها، تعلقات حزبی ، رو دربایستی‌های فردی و رفاقتی با برخی افراد و جریانات نزدیک به فتنه و از سوی دیگر، نگرانی از به خطر افتادن جایگاه‌های مدیریتی ساکتین فتنه می داند و اظهار می دارد:اکنون، در حالی که نزدیک هفت سال سال از فتنه سال 88 می‌گذرد، لازم است مجدداً به بررسی ابعاد گوناگون فتنه پرداخته شود و طراحی و عملیات چند ده ساله آمریکا و اسرائیل و هم پیمانانشان برای معارضه با انقلاب اسلامی مورد واکاوی قرار گیرد.

در قسمت پایانی این بیانیه می خوانیم:ضروری است همه صاحبان قلم و اصحاب فکر و اندیشه نسبت به آگاهسازی نسل جوان و سایر اقشار جامعه نسبت به وجوه مختلف آن «فتنه عمیق» اقدام نمایند..بازخوانی تاریخی و تحلیلی فتنه سال 88، یک مطالبه بحق مردمی است و تمامی نیروهای انقلاب موظفند به این مطالبه جامه عمل بپوشانند و هیچ شخص یا جریانی حق ندارد با هیچ بهانه‌ای از این اقدام انقلابی ممانعت بعمل آورد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها