خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع)

9 دی نشان داد ملت ایران مرد پیروز میدان های سخت است

مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) گفت: 9 دی انقلاب را بیمه کرد و نشان داد ملت قهرمان ایران مرد پیروز میدان های سخت و در هم کوبنده طوفان فتنه ها است.
کد خبر: ۸۸۰۰۴۴۰
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

9 دی نشان داد ملت ایران مرد پیروز میدان های سخت است

حجت الاسلام علی اعظم خدابنده لو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با گرامیداشت ایام دهه بصیرت ابراز کرد: 9 دی هر سال یادآور خاطره بزرگی از ملت ایران در حمایت از انقلاب و مقام معظم رهبری در برابر توطئه دشمنان و فتنه گران تداعی می کند.

وی افزود: از آنجائی که دشمنان انقلاب اسلامی تحمل دیدن تجلی شکوفایی انقلاب در حمایت از مستضعفان مسلمان دنیا را ندارند لذا همیشه در صدر توطئه برای براندازی انقلاب اسلامی بوده و هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) ادامه داد: در سال 88 فتنه خطرناک و از پیش طراحی شده توسط عمال داخلی به بهانه انتخابات ریاست جمهوری کلید خورد که به خیال خام خودشان می توانستند کار انقلاب را یکسره کنند و به همین منظور تمام نیروهای شان را از تمام نقاط دنیا فراخواندند.

وی با اشاره به حضور مردم انقلابی در صحنه گفت: بابصیرت افزایی مقام عظمای ولایت، ملت بصیر و آگاه و مسلمان ایران که همواره در تمام توطئه ها از انقلاب حمایت و دفاع کرده اند، یک بار دیگر به طور همه جانبه در 9 دی 88 حضور پیدا کردند.

وی یادآور شد: مردم بصیر و باغیرت مثل سیل خروشان به میدان آمدند و تمام موانع را کنار زده و بار دیگر انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

خدابنده لو با اشاره به اینکه این حضور به هیچ وجه برای دشمنان قابل تصور نبود، تاکید کرد: آنان این بار هم حقیقت ملت ایران را در خیابان های تهران و سراسر کشور مشاهده می کردند و حیرت زده به تماشای آرزوهای برباد رفته شان نشستند.

وی در پایان افزود: دشمنان دریافتند که ملت همیشه قهرمان ایران اسلامی مرد پیروز و سرافراز میدان های سخت و در هم کوبنده طوفان فتنه ها است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار