فرمانده تیپ تکاور 110 سلمان فارسی سیستان و بلوچستان
همزمان با 9دی نشست هم اندیشی روحانیون و نخبگان تسنن و تشیع خاش در کانون فرهنگی بسیج سپاه شهرستان خاش برگزار شد
کد خبر: ۸۸۰۰۴۲۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵
به گزارش  خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان فرمانده تیپ تکاور 110 سلمان فارسی سیستان و بلوچستان روز پنجشنبه در این آیین با گرامیداشت حماسه نهم دی ماه گفت: ملت بیدار، با بصیرت، آگاه و دشمن شناس ایران اسلامی پا در رکاب رهبری بوده و با جان و دل از ارزشهای والای اسلام و انقلاب اسلامی دفاع می کند.
سردار ˈمحمد اشعریˈ افزود: حضور همیشگی مردم در صحنه به کشور و نظام اسلامی ابهت بخشیده است.
وی بیان کرد: شکوه و عظمت ملت بزرگ و ولایتمدار ایران اسلامی در جبهه دشمنان یاس و نا امیدی پدید آورده و آنان را خوار و ناتوان ساخته است.
به گفته وی اقشار مختلف مردم شیعه و سنی ایران اسلامی بویژه مردم سیستان و بلوچستان با وحدت، انسجام، همبستگی و همدلی برای حفظ اسلام و انقلاب در تلاش هستند.
سردار اشعری ادامه داد: سیستان و بلوچستان کانون مهر و محبت و وحدت و اطاعت پذیری از ولایت فقیه است و مردمان مرزدار و غیور منطقه در سالهای قبل و بعد نشان داده اند که در استکبارستیزی نمونه و الگو هستند و هرگز در دام دشمنان قسم خورده اسلام و کشور گرفتار نمی شوند.
وی گفت: مسیر اسلام و انقلاب اسلامی در راستای تقویت وحدت و همگرائی، مهرورزی، تلاش برای نجات جان انسانها، تکریم انسانی و اخلاق محوری است.
فرمانده تیپ تکاور 110 سلمان فارسی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: گفتمان و اعتدال و احترام به ملتها از شاخص ها و ویژگی های ملت سرافراز ایران اسلامی است.
شماری از علما و معتمدان شهرستان خاش در راستای حفظ وحدت و همبستگی و تقویت عناصر همدلی در جامعه به ایراد سخن پرداختند.
دانش آموزان دختر و پسر خاش هم در گرامیداشت حماسه نهم دی و در دفاع از ارزشهای اسلامی این روز را گرامی داشتند.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
ارسال نظرات