استکبار جهانی در فتنه 88 درصدد تضعیف انقلاب بودند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این شهرستان، با اشاره به توطئه استکبار جهانی برای تضعیف نظام اسلامی در فتنه 88، گفت: این نقشه شوم نظام سلطه که توسط فتنه گران داخلی اجرا شد، با هوشیاری و حضور آحاد ملت ولایی و با بصیرت ایران اسلامی در حماسه 9 دی شکست خورد.
کد خبر: ۸۸۰۰۴۲۴
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: طراحی دشمن در فتنه 88 توطئه ای خطرناک برای ضربه زدن به مکتب انقلاب اسلامی و امام راحل بود.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران در حماسه نهم دی همچون دوران دفاع مقدس با ولایتمداری و بصیرت، از انقلاب و مکتب اسلام در برابر فتنه دشمنان داخلی و خارجی دفاع کردند.

حجت الاسلام فیضی زاده اظهار کرد: حضور گسترده آحاد مردم در بزرگداشت حماسه 9 دی نشان داد که ملت بصیر ایران اسلامی از ارزش های اسلامی و انقلابی و ولایت فقیه به عنوان رکن اصلی و خدشه ناپذیر نظام اسلامی، پشتیبانی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران در 9 دی نشان دادند که در رگ هایشان محبت سید الشهدا(ع) و ولایت فقیه به عنوان خلف برحق ائمه معصومین(ع) جاری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه بیان داشت: اکنون نیز آحاد مردم از اسلام به عنوان موتور محرکه نظام و جامعه اسلامی، ولایت و رهبری، پشتوانه مردمی و روحیه استکبار ستیزی خود به عنوان ارکان جامعه اسلامی دفاع می کنند.

وی با اشاره به توطئه های نظام سلطه در منطقه، ادامه داد: استکبار جهانی با ترویج اسلام امریکایی، تکفیری و وهابیت درصدد وارد کردن خدشه به ساحت نورانی اسلام ناب محمدی(ص) هستند.

حجت الاسلام فیضی زاده هشدار داد: ترویج وهابیت و حمایت از تشییع لندنی برای ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی از توطئه های شوم استکبار جهانی بوده و مسلمانان باید با هوشیاری در برابر این فتنه های عظیم ایستادگی کنند.

رئیس ستاد برگزاری آیین های 9 دی مراغه با اشاره به حضور گسترده مردم در برنامه های فرهنگی و اجتماعی این حماسه ملی، گفت: امسال بیش از 30 عنوان برنامه در بزرگداشت این روز مهم در این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها