خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار محمد اسماعیل علیشاهی در دومین اجلاس راهبردی بسیج گلپایگان،به تشریح ابعاد فتنه 88 پرداخت.
کد خبر: ۸۸۰۰۴۰۱
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
به گزارش خبرنگار بسیج از گلپایگان ،سرهنگ پاسدار محمد اسماعیل علیشاهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان در دومین اجلاس راهبردی بسیج شهرستان که همزمان با گرامیداشت حماسه نه دی برگزار شد اظهار داشت : زمانی که انقلاب شکوهمند اسلامی می‌رفت تا برگ زرین دیگری را بر دفتر قطور پیشرفت‌ها و پیروزی های خیره کننده خود ثبت کند، در سال ۸۸ که ملت بیدار و آگاه انقلاب اسلامی با آرای بالای ۴۰ میلیونی خود چشم دشمنان انقلاب و اسلام و تشیع را کور کردند و بنا بود پیشرفت و تحقق آرمانها با گام‌های بلند ومحکم تر و تندتر از گذشته به سوی این هدف برداشته شود؛ همه استکبار جهانی و دشمنان بشریت و انقلاب اسلامی که از ابتدای انقلاب اسلامی همه مدل های مخالفت و عداوت علیه نظام را آغاز کرده بود حرکتی نو برای براندازی نظام را مطرح کردند.

وی ادامه داد : روز بعد از ۲۲ خرداد ۸۸ ،دشمن با پیاده نظام خود در داخل کشور حرکت خود را آغاز کرد و حتی می توان سابقه برنامه این حرکت را چند روز قبل از انتخابات دانست .

وی اذعان داشت: بیان مسئله بزرگ دروغ مطرح شد و ۶ماه نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت آنها را تحمل کرد و رهبری و مسئولین صبر و حوصله نشان دادند.

علیشاهی افزود: در چنین روزی بعد از ۶ماه فتنه انگیزی، مردم به صورت خودجوش در چند استان و به ویژه در تهران با اقدام بصیرت گونه خود، چشم فتنه را کور کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها