بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان قدس به مناسبت حماسه 9 دی (روز بصیرت و پیمان با ولایت )با اندکی تأخیر برای خبرگزاری بسیج ارسال شد.
کد خبر: ۸۸۰۰۳۹۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج:شورای تبیین مواضع حوزه بسیج دانشجویی شهرستان قدس ، بیانیه ای را به مناسبت نهم دی ماه (روز بصیرت و پیمان با ولایت) با اندکی تأخیر برای خبرگزاری بسیج ارسال کرد،که متن آن بدین شرح است:
 

بسم الله القاسم الجبارین

مَنْ أَبْدَى صَفْحَتَهُ لِلْحَقِّ هَلَكَ

 

آن كس كه در برابر حق قد علم كند (و به مبارزه برخيزد) هلاك خواهد شد. " امام علی علیه السلام "

9دی ماه تجلی اراده و قدرت الهی،و تفسیر عینی آیه ی جلاله ی((یدالله فوق ایدیهم)) و نشانه ای متقن بر حقانیت نظام و انقلاب اسلامی است.

 

دشمنان قسم خورده این نظام سال‌های سال با فشار خارجی و فریب ایادی داخلی سعی در انحراف مسیر ارزشمند و میراث ماندگار امام و شهدا داشتند، تغییر استراتژی غرب و دشمنان نظام از مبارزه سخت به استحاله درونی و یارگیری از درون نظام از سال‌ها پیش آغاز شد.

 
یکی از بزرگترین جرمهای سران فتنه برهم زدن وحدت، اقتدار و امنیت ملی کشور بوده است. آنها یک انتخابات با مشارکت 85 درصدی را در محافل منطقه و جهان مخدوش جلوه دادند و فرصت های بسیاری را از دست ملت و دولت خارج کردند، مردم ایران 8 ماه هزینه بی بصیرتی خواصی را دادند که با بازیگردانی اتاق فکرهای آمریکایی-انگلیسی، به بهانه«تقلب» در انتخابات، سعی در ایجاد اردوکشی خیابانی کردند تا از این مسیر، با نشانه گرفتن اصل نظام، به اهداف شوم خود جامه عمل بپوشانند و نه تنها ساختار سیاسی کشور و نیروها و نهاد‌های موثر در تثبیت این گفتمان را آماج هجوم‌های خیابانی خود، بلکه نمادها و شاخصه‌های اصلی آن گفتمان یعنی فرهنگ عاشورا، شعارهای بنیادین انقلاب در حمایت از مقاومت فلسطین و مظلومین و مستضعفان جهان را نیز هدف قرار دادند،

لذا سران فتنه در فشار خارجی به ملت، شریک متجاوزان خارجی بودند.‏  سران فتنه وحدت ملت را نشانه گرفتند و با دروغ تقلب منافقان را گستاخ و سرویس‌های امنیتی و جاسوسی دشمن در داخل را فعال کردند. ملت در 9 دی اطراف سران فتنه را خالی کرد. آنها ماندند با یک مشت روسیاه وابسته به اجنبی و نفرت فزاینده ملت. آنها امنیت ملی را به‌خطر انداختند.

باید یادآور شویم که میراث فتنه چیزی جز دهن‌کجی به ارزش‌های اسلام و انقلاب آنگونه که در روز عاشورا رقم خورد نیست و نخواهد بود ، 9دی نشان داد اگر تمام دنیا هم بر علیه انقلاب و اسلام باشند باز هم مردم ایران در صحنه هستند.

در پایان ما بسیجیان دانشگاه آزاد شهر قدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم و جانبازان گمنام فتنه 88 که جان ‏خویش را سپر بلای انقلاب اسلامی کردند و به عنوان دانشجویان این کشور که تمثال آزادیخواهی و حق طلبی اند با امتثال به امر ولی خود، و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) عهد خود را ، همانگونه که شهیدانمان با خون پاک خویش درجهاد اصغر امضا و دعوت امامشان را لبیک گفتند ، ما نیز در این جهاد کبیر بر سبیل عدم تبعیت از کفار،تا تحقق جامعه مهدوی عصر ظهور که حکم فرماندهی اش را از اماممان گرفته ایم نخواهیم گسست و در این راه حماسه هایی چون نهم دی را که اوج تبلور ولایت پذیری مردم بود را خلق خواهیم کرد و لحظه ای دست از آرمان های امام و انقلاب نخواهیم کشید.

(سربازی که هنگام یاری رهبرش در خواب باشد،با صدای چکمه های دشمنش بیدار خواهد شد)

"والعاقبت لاهل التقوی و المتقین "
و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان قدس.

ارسال نظرات