خبرهای داغ:
امام جمعه قم با اشاره به اینکه ریشه فتنه در خارج از کشور مشخص بوده و منافع آنها هم مشهود است اما در داخل عده‌ای به دنبال حب جاه و مقام بودند، گفت: فتنه امروز تلاش برای اعتماد کردن به دشمن قسم‌خورده انقلاب یعنی آمریکاست.
کد خبر: ۸۸۰۰۳۷۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
فتنه امروز تلاش برای اعتماد کردن به آمریکای جنایتکار است/ رهبری صف امت حزب‌الله را از صف آشوبگران حزب‌الشیطان جدا کردند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد با بیان اینکه باور‌ها و رفتارهای انسان مجموعه مرکبی است، افزود: ایمان، اخلاق و رفتار به هم پیوسته است و کسی که ایمان دارد، تقوا هم دارد.

وی با بیان اینکه کفار در دشمنی با مومنان و ارزش‌های آنان بسیار اصرار دارند، در حالی که برخی از مسلمانان نسبت به این مسائل بی‌تفاوت هستند، اظهار کرد: برخی از افراد به ظاهر مسلمان زمان ما و کسانی که نام مسلمان را یدک می‌کشند با کفار، یهود و صهیونیست می‌رقصند و مشروب می‌خورند ولی با مسلمانان هم کیش خود به جنگ بر می‌خیزند.

امام جمعه قم تصریح کرد: حکومت‌هایی که نام خود را مسلمان گذاشته‌اند یک گلوله علیه اسرائیل پرتاب نکرده‌اند ولی در سوریه، یمن و... زیرساخت‌های کشورهای اسلامی را ویران می‌کنند.

وی فرا رسیدن سال جدید میلادی را به هموطنان مسیحی تبریک گفت و افزود: امیدواریم در سایه هدایت‌های رهبری هموطنان مسیحی حقیقت و نصایح آن بزرگوار را آویزه گوش خود قرار دهند.


آیت الله سعیدی با اشاره به سالگرد شهادت شهید ستاری بیان کرد: رهبری از ایشان به عنوان یک نخبه یاد کردند و این شهید والامقام در عرصه‌های دشوار حضور موثری داشتند.

وی به برگزاری همایش حوزه انقلابی با حضور علما، مراجع و اندیشمندان با هدف تبیین مواضع رهبری اشاره کرد و گفت: همچنین همایش بزرگداشت آیت الله میلانی در قم برگزار شد.

وی افزود: این مرجع فهیم نیم قرن به تدریس فقه و اصول پرداخت و آثار علمی زیادی از خود به یادگار گذاشت ولی در این میان خودش به کتابی که درباره فضائل اهل بیت(ع) نوشته بود علاقه خاصی داشت.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) یادآور شد: آیت الله میلانی در شروع و تداوم نهضت امام خمینی(ره) نقش داشتند و نسبت به امام احترام خاصی قائل بودند.

وی به سالروز یوم الله 9 دی اشاره کرد و یادآور شد: امسال امت در بزرگداشت این روز تاریخی سنگ تمام گذاشته و روسای قوا گوشه‌ای از این حماسه بزرگ را تبیین کردند.

سعیدی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی در پی حوادثی رخ داد که از اعتراض به نتیجه انتخابات در سال 88 آغاز شد، خاطرنشان کرد: رهبری تاکید کردند که اعتراضات را از طریق قانونی پیگیری کنند ولی گردانندگان اصلی این ماجرا نمی‌خواستند این مسئله در شرایط آرامش حل شود.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای از طریق فضای مجازی و عده‌ای آشوبگر حرفه‌ای بر آتش فتنه می‌دمیدند خاطرنشان کرد: رهبری به معترضان پیام دادند ولی آن‌ها هدایت‌های خیرخواهانه رهبری را نشنیدند و آشوبگران هم با هدایت‌های آمریکا، انگلیس و صهیونیست به اموال عمومی خسارت زدند و بی‌پروا اعلام کردند که انتخابات بهانه است آنها اصل نظام را هدف قرار داده اند و هتاکی را به مقدسات دینی کشاندند و به حریم حضرت سیدالشهدا اهانت کردند.

سعیدی تصریح کرد: از هنرهای مهم رهبر فهیم، بصیر و دلسوز انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای این بود که صف امت حزب الله را از صف آشوبگران حزب الشیطان جدا کردند.

وی بیان کرد: در این ایام شخص رئیس جمهوری آمریکا و نتانیاهو از یک کاندیدا اسم بردند ولی آن شخص از آمریکا و رژیم صهیونیستی برائت نجست؛ فتنه گران آسیب‌های زیادی به منافع کشور زدند و دشمن طمع کرده بود و بر تهدید‌ها و تحریم‌های خود افزود.

وی گفت: در این آشوب هیچ چیز عاید فتنه گران نشد و آن‌ها برای همیشه نزد ملت رسوا و سرافکنده شدند.

امام جمعه قم با بیان اینکه از این فتنه آمریکا، انگلیس و رژیم صیهونیستی سود بردند، ادامه داد: مردم ولایی عصاره هشت سال دفاع مقدس را در یک روز حسینی به میدان آوردند و چنان ضربه‌ای بر پیکر فتنه گران و حامیان آن‌ها زدند که تا به امروز نتوانستند سر بلند کنند.

وی با اشاره به اینکه ریشه فتنه در خارج از کشور مشخص بوده و منافع آن‌ها هم مشهود است، ولی در داخل عده‌ای به دنبال حب جاه و مقام بودند، گفت: فتنه امروز تلاش برای اعتماد کردن به دشمن قسم خورده انقلاب یعنی آمریکای جنایتکار است.

سعیدی به پیروزی ارتش سوریه در حلب و شکست ترویست‌ها و حامیان آن‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: این پیروزی می‌تواند نقطه عطفی برای منطقه باشد و با این پیروزی توطئه عظیم استکبار جهانی علیه مسلمانان شکست خورد و به لطف خداوند جبهه مقاومت در منطقه حرف اول را می‌زند.
ارسال نظرات