خبرهای داغ:
سردار آسودی مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران: به یقین، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، اگر در هر لحظه، ضربه ای خوردیم بدانید از ناحیه کسانی است که در داخل در حال فتنه گری و کمک به دشمن هستند.
کد خبر: ۸۸۰۰۳۷۴
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج سردار محمد علی آسودی، مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در مراسم بزرگداشت یوم الله 9 دی در مسجد جامع شهر آشخانه، ضمن اشاره به خون دل خوردن مقام معظم رهبری در فاصله شروع تا خنثی شدن این فتنه نابخشودنی فتنه گران داخلی و دشمنان قسم خورده خارجی، عنوان کرد: مردم فهیم و با بصیرت و آگاه ایران اسلامی با همراهی و حرکت خود جوش و انقلابی با حضور گسترده در حوالی ظهر روز نهم دیماه 1388، دیگر تاب بی احترامی به سرور شهیدان و نظام مقدس جمهوری اسلامی را نیاوردند و به خیابانها آمدند.

وی اشاره کرد: این حرکت و باشکوه مردم در شرایطی اتفاق افتاد که هیچگونه سازماندهی و دعوت همگانی و عمومی از مردم صورت نگرفته بود و با این حرکت، نگذاشتند بیش از این لطمه و خللی به انقلاب اسلامی وارد شود.

 سردار آسودی ادامه داد: به یقین، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، اگر در هر لحظه، ضربه ای خوردیم بدانید از ناحیه کسانی است که در داخل در حال فتنه گری و کمک به دشمن هستند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، غفلت را بزرگترین دشمن دانست و عنوان داشت: باید حواسمان باشد و بدانیم دشمن دست از دشمنی برنخواهد داشت.

وی ادامه داد: مردم در فتنه 88 گرفتار اشرار و قمه زنان شده بودند  و گاها از روی اجبار بدون بستن مغازه ها و فروشگاه ها، از صحنه فرار می کردند و جان خود را نجات می دادند.

وی در پایان به سخنانی از امام راحل (ره) اشاره کرد و تاکید کرد: مگر بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران نفرمودند که هر گاه دیدید آمریکا از شما حمایت و تعریف کرد، بدانید از مسیر اسلام و راه درست و مستقیم منحرف شده اید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها