خبرهای داغ:
فغانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه :

خداوند مزد مردم و رهبری معظم را در یوم الله 9 دی عطا فرمود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه در آیین نکوداشت 19 شهید شهر ایور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، از صبر همراه با بصیرت خانواده معظم شهدا تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۸۰۰۳۷۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه در آیین نکوداشت 19 شهید شهر ایور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، از صبر همراه با بصیرت خانواده معظم شهدا تقدیر کرد.

وی با اشاره به حماسه ماندگار نهم دیماه 1388 گفت: انگیزه های مقدس، رشادت های دین مدارانه و گذشتن از جان و آبرو برای عاشورا و امام حسین (ع) و نظام اسلامی موجب شد 9 دی هم جزء ایام الله شود.
فغانی گفت: کسانی که بعد از انتخابات سال 1388 برخواسته ناحق خود که همان ابطال انتخابات بود پافشاری داشتند مواجب بگیران سر سپرده ای بودند که حلال و حرام الهی را رعایت نکردند و بر عدم تبعیت از ولی زمان خود طغیان کردند.
 فرمانده ناحیه مقاومت یادآور شد: سران فتنه و حرامیان زمان که شکم هایشان پرشده بود از دلارهای سعودی-آمریکایی با شعار انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است، جنایت آفریدند. جنایت و خباثت آنان در به شهادت رساندن جمعی از حافظان انقلاب و به آتش کشیدن مساجد و تکایای حسینی و اموال مسلمین نمونه ای از خسارت های وارده به انقلاب، کشور ومردم است.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود دلیل اصلی شکست فتنه 88 را عنایت الهی دانست و افزود: هوشیاری و قاطعیت تدابیر مقام معظم رهبری (مد ظلله العالی)و پافشاری ایشان بر حرکت در چارچوب های قانونی و بصیرت و هوشمندی و حضور به هنگام مردم در  روز 9 دی 88 و حمایت گسترده از نظام و ایستادن در برابر فتنه و عوامل آن رمز پیروزی جبهه حق بود.
سرهنگ فغانی گفت: به برکت یوم الله 9 دی، این نعمت بی بدیل و حماسه ماندگار و این روز الهی در کشورهای اسلامی و منطقه بیداری اسلامی شکل گرفت و امروز وظیفه همه ما اینست که همچنان با بصیرت، صبر و تحمل و شناختن جبهه حق در مدار ولایت و تبعیت از رهبری معظم در تحقق آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی دین خود را به امام (ره) و شهدای عزیز ادا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها