خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۸۰۰۳۶۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

باید حواسمان را جمع کنیم، بفهمیم که: «من نام لم ینم عنه»؛ اگر ما اینجا خواب برویم، جبهه‌ی دشمن، پشت سنگر خودش معلوم نیست خواب رفته باشد؛ او بیدار است، علیه ما توطئه خواهد کرد. به نظر من، فتنه‌ی سال ۸۸ هم همین بود؛ برای ما یک زنگ بود، یک زنگ بیدارباش بود امام خامنه ای (مد ظله العالی) ۱۳۸۹/۰۶/۲۵

با ظهور انقلاب اسلامی در بهمن 57 و بر هم زدن تعادل قدرت های شرق وغرب،مستکبرین عالم تمام توان خود را صرف فروپاشی جموری اسلامی کردند؛از جنگ و کودتا گرفته تا فتنه و تحریم و...اما نه تنها در هیچ عرصه ای موفقیتی کسب نکردند بلکه با حضور گسترده و همیشگی مردم در تمام برهه های انقلاب بازنده همیشگی این بازی مزدوران عالم بوده اند.

یکی از نقشه های شوم دشمنان نظام،ایجاد شکاف بین آحاد مردم همیشه در صحنه ایران بود که با طراحی اتاق فکرهایشان – در راس آن ها امریکا و انگلیس- از فضای هیجانی بعد انتخابات استفاده کرده و آن را به یک التهاب و چالش برای کشور تبدیل کردند تااز این طریق به اهداف شوم خود که نشانه گرفتن اصل نظام بود برسند.

افرادی هم که در داخل کشور با زبانشان صریحا اسلام و شعارهای جمهوری اسلامی را نفی کردند و با عملشان جمهوریت و قانون را زیرسوال بردند و خواصی که با سکوت شان و یا حتی همراهی شان با این جریان به کمک دشمنان نظام شتافتند و باعث شدند که حضور 85 درصدی مردم در انتخابات که می توانست باعث تثبیت پایه های اقتدار نظام شود نادیده گرفته شود.

اکنون پس از گذشت هفت سال  از خاطرات تلخ فتنه88  که نظام اسلامی حداکثر رافت را در برخورد بافتنه گران انجام داده،متاسفانه شاهد بازگشت برخی از این عناصر به عرصه تصمیم گیری های نظام بدون توجه به گناه نابخشودنی آن ها هستیم و این ورشکستگان سیاسی که حیات سیاسی خود را در ارتباط با فتنه از دست داده اند به دنبال پیاده کردن خیالات خام خود هستند.

ملت شریف ایران اسلامی، هرگز جنایات و خباثت‌های این فتنه‌گران در حق اسلام و انقلاب را فراموش نخواهند کرد. امروز کسانی که از اینگونه اقدامات حمایت داشتند، چهره کریه خود را در پوشش‌های دیگری پنهان نموده‌اند ومطمئنا در صورت پیدا نمودن فرصت مجدد لحظه‌ای از فتنه‌انگیزی دیگری علیه ملت ایران دریغ نخواهند نمود .

قرارگاه شباب ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه ضمن تجدید پیمان خود با امام راحل(ره) وشهیدان والا مقام اعلام می دارد که بر عهد خود با ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) پایبند بوده و هرگز اجازه نخواهد داد ذره‌ای در مسیر اهداف والا و مقدس نظام جمهوری اسلامی خللی ایجاد گردد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها