امام جمعه شهر رضویه اظهار داشت: کفر و استکبار، منافقین و خواص بی بصیرت سه ضلع مثلث فتنه بود
کد خبر: ۸۸۰۰۳۵۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام سجادی در همایش بصیرتی 9 دی در مسجد امام خمینی (ره) شهر رضویه در سخنانش یادآور شد: انقلاب اسلامی با شعارهایی چون «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» و «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» به پیروزی رسید.
 
وی خاطر نشان کرد: اینکه  8سال جانانه جنگیدیم و حتی یک وجب از خاک کشورمان را به دشمن ندادیم برآمده از فرهنگ عاشورا و  حسین بن علی(ع) و فرهنگ امید به آینده و در یک کلمه امید به منجی عالم بشریت است.
 
وی به فتنه هایی که دشمن از اول انقلاب تاکنون دنبال کرده اشاره نمود و گفت: دشمن درصدد این است که تفکر ما را عوض کند و همبستگی جامعه را خدشه دار نماید و باورهای دینی ما را با تهاجم فرهنگی تخریب کند و روحیه جهاد و شهادت طلبی و امید و عقیده به مهدویت را از ما بگیرد.
 
وی در بخش دیگری از سخنانشان به 3ضلع مثلث فتنه اشاره نمود و گفت: ضلع اول آن جبه کفر و استکبار، ضلع دوم آن ضد انقلاب و منافقین خارجی و داخلی و ضلع سوم آن را سران فتنه و خواص بی بصیرت تشکیل می دادند و اعدام را کمترین مجازات برای سران فتنه می دانستند.
 
حجت الاسلام سجادی اضافه کرد: فتنه از قبل توسط دشمنان طراحی شده بود و در انتخابات آن راپیاده نمود و هدف اصلی آنها براندازی نظام بود و با واژه تقلب در انتخابات وارد صحنه شدند و ما باید آنقدر بصیرت داشته باشیم تا قبل از اینکه دشمن دست به فتنه بزند درسش را بخوانیم.
 
وی فتنه 88 را با جنگ زمان امیرالمومنین(ع) یکی دانست و گفت: فتنه ها تمام شدنی نیست تا زمانی که هابیل و قابیل های زمان وجود داشته باشند و باید بیدار باشیم و 9 دی پر از عبرت و درس های آموزنده است و با بصیرت و استقامت نگذاریم فتنه به وجود آید و از عناصر نفوذ جلوگیری نمائیم.
 
در ادامه نماینده شهر رضویه درباره اینکه تکرار حماسه نه دی کشورمان را بیمه خواهد کرد و اظهار داشت: آبروی نظام رفت و به مردم و بیت المال خسارت رسید و هنوز فتنه گران اشتباه خود را قبول ندارند و پشیمان و حاضر به عذر خواهی نیستند.
 
دکتر قاضی زاده هاشمی تحریم های ظالمانه را برگرفته از فتنه 88 عنوان کرد و ابراز داشت: قدرت و معادلات نظام جمهوری اسلامی باید در داخل جمهوری اسلامی صورت بگیرد و ما نباید بگذاریم فتنه 88 دوباره تکرار شود زیرا دشمنان در صدد این هستند تا مانند سوریه یمن و عراق جنگ داخلی راه اندازند و آن موقع است که همه زیرساختهای کشورخراب می شود و با بصیرت افزایی و گرامی داشتن حماسه 9 دی و گوش به فرمان رهبری هیچ فتنه ای بوجود نخواهد آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها